نحوه حضور پرسنل محترم دانشگاه از روز یک شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از آقای دکتر اسماعیل پور، معاون اداری و مالی دانشگاه نحوه حضور پرسنل دانشگاه از روز یک شنبه به تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شد.

🔹 با عنایت به بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۹۹/۰۸/۲۷ و نیز مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به اطلاع می رساند فعالیت دانشگاه از روز یک شنبه تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور یک سوم پرسنل و دورکاری دو سوم با تشخیص مدیر واحد مربوطه خواهد بود.

🔹 وی با اعلام اين خبر افزود، بر اساس مصوبات هیات رئیسه دانشگاه، ساعات فعالیت اداری دانشگاه نيز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر خواهد بود (فعالیت یک سوم پرسنل به صورت حضوری و فعالیت دو سوم پرسنل به صورت دورکاری).

🔹 دکتر اسماعیل پور از پرسنل محترم دانشگاه خواست به منظور حضور دوره ای (یک روز حضور و دو روز دورکاری) با مدیر مستقیم (رییس دانشکده، معاون دانشگاه و یا مدیر مستقل) هماهنگی لازم را به عمل آورند.

🔹 همچنین وی از مسولان مربوطه خواست تا لیست دوره ای پرسنل تحت مدیریت خود را به حوزه مدیریت اداری و منابع انسانی و مدیریت حراست دانشگاه ارسال نمایند.