پیام تبریک سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، به مناسبت آغاز «چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، جمال الدین مهدی نژاد؛ سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، به مناسبت آغاز «چهل و چهارمین بهارانقلاب اسلامی»، پیامی صادر کرد.

بر اساس این گزارش، مهدی نژاد، ظهر امروز به اتفاق جمعی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، با حضور در یادواره شهدای گمنام و اهدای گل به شهدای گرانقدر انقلاب، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب، طلیعه چهل و چهارمین سالگرد دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری(حفظه ا…)، ملت بزرگ ایران و جامعه دانشگاهی، تبریک تهنیت گفت و برای ایشان، سعادتمندی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به ملت شریف و غیور ایران را خواستار شد.

مهدی نژاد، در بخشی از پیام خود، «پیروزی انقلاب» را نماد اراده ملت عدالت طلب و خاستگاه تبلور ارزش های اسلامی و ملی دانست و افزود: «پیروزی انقلاب اسلامی ایران»، نمودِ به ثمر رسیدن«ایثار» و «از خود گذشتگی» مردم آزاده ایران زمین است.

 

متن کامل پیام دکتر مهدی نژاد به شرح زیر است:

باسمه تعالی

«طلیعه فجر و سالگرد پیروزی حق علیه باطل»، به عنوان نماد اراده ملّت عدالت طلب و خاستگاه تبلور ارزش های اسلامی و ملّی، نمودِ به ثمر رسیدن ایثار و از خود گذشتگی مردم آزاده  ایران زمین است که در برابر خودکامگی، شخص محوری و ذلت پذیری، به پاخاسته و انقلاب اسلامی ایران را به سرمنزل مقصود رساندند.

چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، فرصتی است بس مغتنم، تا بدانیم مرهون بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که در تاریخ ایران درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب شده است.

ملّت ما در عرصه های علمی پس از انقلاب اسلامی، پیروز و سرافراز شد و در کنار این سرافرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی در میان کشورهای پیشرفته قرار گرفت.

این جانب «ایام الله دهه مبارک فجر» را محضر مقام معظم رهبری(حفظه ا…)، ملّت بزرگ ایران و جامعه دانشگاهی، بویژه همکاران عزیزم تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیّت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون در خدمتگزاری به ملت شریف و غیور ایران را خواهانم.

 

جمال الدین مهدی نژاد

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی