دکتر مهدی نژاد درزی: بازنگری در سند راهبردی دانشگاه / نقش دانشکده های علوم در دروس صلاحیت معلمی و آموزش های فنی و حرفه ای باید برجسته باشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مهدی نژاد درزی سرپرست دانشگاه از دانشکده های مهندسی کامپیوتر و علوم پایه بازدید نموده و با مسئولین این دو دانشکده نشست هایی را برگزار کردند. بر اساس این گزارش، ایشان با حضور در دانشکده مهندسی کامپیوتر ضمن بررسی مشکلات موجود بر رفع موانع و آماده سازی دانشکده به منظور شروع سال تحصیلی جدید تاکید نمودند. دکتر مهدی نژاد درزی در بخشی از سخنان خود با تقدیر از زحمات مسئولین گذشته دانشگاه، سند راهبردی دانشگاه را دارای اشکالاتی ارزیابی نمودند و بازنگری و بومی سازی سند راهبردی دانشگاه را بسیار با اهمیت توصیف نمودند.

همچنین ایشان با حضور در دانشکده علوم پایه، نقش این دانشکده را به همراه دانشکده های علوم ورزشی و علوم انسانی در دروس صلاحیت معلمی و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای برجسته ارزیابی کردند. وی با تاکید بر این که نباید استفاده از واژه آموزش های فنی و حرفه ای، نقش این دانشکده ها را کمرنگ جلوه دهد و سطح عملکرد آنها را تا حد ارائه دهنده دروس سرویسی پایین بیاورد، مشارکت بیشتر این دانشکده ها را در بازنگری سند راهبردی خواستار شد.

dav