آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین “جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس”، با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار گردید.

آیین اختتامیه، نخستین جشنواره تجربیات موفق مدارس که با همت دانشگاه شهید رجایی در سطح ملی برگزار گردیده بود، عصر روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، در محل سالن جلسات دفتر وزیر، با حضور وزیر آموزش و پرورش، تنی چند از مسئولین این وزارتخانه ، مدیران و مسئولین استان ها، بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این مراسم نخست، دکتر حمیدرضا عظمتی، رییس دانشگاه شهید رجایی، در خصوص فلسفه شکل گیری و سیر تحول این جشن

واره توضیحاتی را ارائه نمودند.

دکتر عظمتی، ضمن تشکر از دست اندر کاران این جشنواره ارزشمند ملی به خصوص حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه، با اشاره به اینکه بر مبنای سند تحول و در مسیر دستیابی به آن مدرسه می بایست محور و کانون آموزش و تربیت قرار گیرد، به تجربیات منحصر بفردی که در مدارس کشور

شکل می گیرند اشاره نمودند، ایشان با ذکر این نکته عدم وجود یک شبکه سازمان یافته برای انتقال این تحربیات را علت اصلی برپایی این جشنواره ملی قلمداد کردند، و در ادامه به دکر اهداف و دستاورد های این جشنواره پرداخته اند.

در ادامه جلسه نیز دکتر مرتضی مجد فر مسئول کمیته علمی جشنواره گزارشی از روند دریافت و مراحل داوری ارائه نمودند. و پس از آن ۲ تن از افراد برگزیده جشنواره به ارائه دستاورد های خود پرداختند.

سپس دکتر محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش دیگر سخنران این جشنواره بودند، ایشان با تشکر از دانشگاه شهیدرجایی دربرپایی این جشنواره ارزش مند خواستار تشکیل دبیر خانه دائمی این جشنواره شده  و به منظور بهره مندی مخاطبان از نتایح این جشنواره پیشنهاد دادند که طرح های برگزیده جشنواره از طریق شبکه شاد در دسترس همگان قرار گیرد.

در انتهای جلسه نیز از دو تن از برگزیدگان جشنواره توسط وزیر آموزش و پروش بصورت نمادین تقدیر به عمل آمد و هم زمان در مراکز استان ها نیز از سایر برگزیدگان توسط مدیران کل اسنان ها تقدیر به عمل آمد

خاطر نشان می گردد، نخستین جشنواره تحربه های موفق مدارس کشور با همت دانشگاه شهید رحایی و مشارکت معاونت توسعه و مدیریت منابع و معاونت ابتدایی نیز همراه بود. در این جششنواره قریب ۲۵۰۰ طرح از استان های کشور شرکت داشتند که ۵۰ طرح از سوی کمیته علمی جشنواره به عنوان طرح های برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرارگرفتند.

 

  • لینک  این جشنواره از اینجا برای علاقه مندان قابل دسترسی و استفاده می باشد.
  • همجنین برای مشاهده جزییات این جشنواره می توانید از طریق تار نمای ذیل به طرح های برگزیده دسترسی داشته باشید:

https://fses.sru.ac.ir