دانشکده عمران خبر داد

کسب مقام برتر تیم انجمن علمی عمران در مسابقات ملی پل فولادی

03

پنجمین دوره مسابقات ملی پل فولادی با حضور ۱۳ تیم از دانشگاههای سراسر کشور به همت انجمن سازه‌های فولادی ایران در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

در این مسابقات تیم انجمن علمی عمران دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با کسب امتیازات لازم حائز مقام اول بعنوان “برترین سازه اقتصادی” شدند و جوایز خود را دریافت کردند. سرعت عمل تیم‌ها در بارگذاری و مونتاژ سازه‌ها با رعایت اصول معماری و همچنین زیبایی از جمله معیارهای هیات داوران در انتخاب طرح‌های برتر بوده است.

02

در همین رابطه، پس از وزن‌کشی هر یک از پل‌ها، برای اندازه‌گیری مقاومتشان روی آنها بارگذاری با وزن حدود هزار و صد کیلوگرم صورت گرفت و با بررسی همه پل‌ها از هفت منظر شامل زیبایی دفترچه محاسبات، سختی، کارایی، اقتصاد و مجموع بهترین عملکرد، سه تیم برتر مسابقات معرفی شدند.

اعضای تیم انجمن علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را که مهدی سعادتی، محمد رسول مظلوم، سید یونس حق دوست، حسن احمدی چهار راه، وحید زندی و حامد حسین پور فرد تشکیل می‌دادند، با راهنمایی آقای دکتر امیر طریقت دراین مسابقات موفق به کسب مقام اول در بخش “برترین سازه از نظر اقتصادی” شدند.

دانشکده مهندسی عمران کسب این مقام ارزشمند را به اعضای تیم، استاد راهنما تبریک عرض نموده و برای انان آرزوی موفقیت های بیشتر را دارد

05

04