کسب عنوان «پایان نامه برتر کارشناسی ارشد در حوزه رمز و امنیت اطلاعات» توسط دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی کامپیوتر

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی کامپیوتر، پایان نامه آقای محمدرضا ثروتی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، توانست در بیستمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران، عنوان پایان نامه برتر در حوزه رمز و امنیت اطلاعات را به دست آورد.

بر اساس این گزارش، آقای محمدرضا ثروتی، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی توانست در بیستمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران که هفتم و هشتم شهریور ماه ۱۴۰۲ در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، عنوان پایان نامه برتر در حوزه رمز و امنیت اطلاعات را به دست آورده و جایزه ۵ میلیون تومانی دریافت نماید.

گفتنی است عنوان پایان نامه آقای محمدرضا ثروتی، «تحلیل و بهبود پروتکل های امنیتی در محیط های با محدودیت منبع» است که به راهنمایی سرکار خانم دکتر معصومه صفخانی، دانشیار دانشکده مهندسی کامپیوتر انجام شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت انجمن رمز ایران به آدرس https://iscisc2023.conf.irost.ir/fa/page.php?rid=77 مراجعه فرمایید.

دانشکده مهندسی کامپیوتر، این موفقیت را به ایشان و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه شهید رجایی، تبریک عرض می نماید.