نخستین نشست صمیمانه معاونت دانشجویی با انجمن های علمی و کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشجویان دانشگاه

نخستین نشست صمیمانه معاونت دانشجویی با انجمن های علمی و کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشجویان دانشگاه :

در این جلسه که به میزبانی معاونت دانشجویی در سالن باهنر در تاریخ ۲۲ آذر ماه برگزار شد؛ ۳۵ دبیر از کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویان حضور داشتند .دکتر طهماسبی معاون دانشجویی دانشگاه با تبریک به مناسبت روز دانشجو، از حضور دبیران استقبال کردند. وی با بیان اینکه هدف معاونت دانشجویی بهبود کیفیت و ارتقای زندگی دانشجویان در حوزه های مختلف است، تصریح کرد؛ کانون ها و انجمن ها با دغدغه و تخصصی که دارند می توانند به معاونت دانشجویی کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد؛ در صدد افزایش ارتباط کانون ها و انجمن ها با حوزه معاونت دانشجویی هستیم و از ادامه دار بودن این جلسات استقبال خواهیم کرد. سپس ایشان، به فعالیت های برون دانشگاهی دانشجویان خصوصا سازمان های بین المللی تاکید کردند. در طول این نشست که به صورت گفتگو محور برگزار شد تعدادی از دبیران حاضر در جلسه پیشنهادات و راه حل های خود را در جهت شکوفایی هر چه بیشتر کانون های فرهنگی و انجمن ها در دانشگاه و همچنین هم افزایی و تعامل بیشتر آنها با حوزه معاونت دانشجویی بیان کردند .

در ادامه آقایان شرافتی(دبیرکل انجمن ها) و خرمی نسب(دبیرکل کانون ها) به جمع بندی صحبت ها و دغدغه های دبیران پرداختند.

دکتر طهماسبی در پایان جلسه خاطر نشان کردند؛ که از امکانات حوزه معاونت دانشجویی در راستای شکوفایی و فعالیت بیشتر کانون ها و انجمن ها استفاده خواهند کرد؛  وی در پاسخ به مطالب و پیشنهادات بیان شده توسط دبیران پرداخت و همچنین از ظرفیت کانون ها در جهت بهبود وضعیت سلامت جسمی و روانی دانشجویان و فرهنگ سازی هرچه بیشتر خصوصا در خوابگاه ها استقبال کردند و بر حمایت از کانون ها و انجمن های دانشجویی تاکید کردند.