قابل توجه کلیه دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

 

باسمه تعالی

 

اطلاعیه کمیته اسکان مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ بدین شرح است:

زمان خروج کلیه دانشجویان اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از خوابگاه های دانشجویی طبق برنامه آموزشی و امتحانی اعلام شده از  سوی معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ خواهد بود. در همین راستا توجه دانشجویان عزیز را به نکات مهم ذیل جلب می نماییم:

۱. دانشجویان برادر کارشناسی ورودی‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ طبق اسکان ترم جاری برای ترم بهمن ماه نیز در خوابگاه حافظ حضور خواهند داشت.

۲٫دانشجویان خواهر کارشناسی ورودی های ۹۸-۹۹-۴۰۰ طبق اسکان ترم جاری برای ترم بهمن ماه نیز در خوابگاه هروی حضور خواهند داشت.

  1. ۳٫ دانشجویان برادر ورودی ۹۸ پس از پایان امتحانات خوابگاه طرشت و حافظ را ترک و در ترم بهمن ماه در خوابگاه های دانشجویی شهید مدنی و ازگل براساس معدل کل اسکان داده خواهند شد.
  2. امکان تحویل و نگهداری وسایل دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در خوابگاه‌ها میسور نمی باشد.
  3. دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۷ و کلیه دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های مبارک آباد و طرشت موظفند به طور کامل خوابگاه را تخلیه و وسایل خود را خارج نمایند.

۶٫دانشجویان جدیدالورود برادر و خواهر ورودی بهمن ماه، به ترتیب در خوابگاه های طرشت و هروی اسکان داده خواهند شد.

  1. ۷٫ کلیه دانشجویان برادر و خواهر اعم از کارشناسی ورودی ۹۸ تا ۴۰۱ بومی استان تهران و استان البرز، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری با توجه به اینکه مشمول اسکان خوابگاهی نیستند، پس از اسکان اولیه مشمولین استفاده از امکانات خوابگاهی در بهمن ماه، در صورت وجود ظرفیت بادرخواست کتبی دانشجو و تصمیم گیری کمیته اسکان اولویت بندی شده و اسکان داده خواهند شد.
  2. کلیه دانشجویان برادر و خواهر مقطع کارشناسی ورودی های ۹۶ به ماقبل مشمول دریافت اسکان نمی‌باشند.
  3. دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی ۹۷ متقاضی خوابگاه لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۸  درخواست خود را با تایید مدیر گروه و ممهور به مهر دانشکده مربوطه تحویل اداره خوابگاه‌ها نموده و در کمیته اسکان بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.
  4. طبق آیین نامه ابلاغی از سوی وزارتین علوم و آموزش و پرورش، کلیه دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی ملزم به ترک خوابگاه به همراه کلیه وسایل شخصی خود در پایان ترم تحصیلی هستند. لکن جهت آسایش خاطر و رفاه دانشجویان عزیز در صورت سپردن تعهد کتبی مبنی بردرخواست شخص دانشجو وتخلیه انبار در دو هفته ابتدایی ترم تحصیلی جدید با موافقت سرپرستان خوابگاه امکان قراردادن وسایل غیر ضروری‌شان و فاقد ارزش مالی در خوابگاه میسور است. شایان ذکر است دانشجو موظف است وسایل شخصی ارزشمند و گران قیمت خود را از خوابگاه خارج نماید.

نکته اول:

با توجه به ضرورت آماده سازی خوابگاه ها از لحاظ بهداشتی(سم پاشی، نظافت کلی و …) و عمرانی و تجهیز امکانات خوابگاهی، اقامت در ایام تعطیل بین دو ترم تحصیلی در کلیه سراهای دانشجویی امکان پذیر نیست.

 

  1. ۱۱٫ زمان شروع ترم بهمن ماه با توجه به برنامه اعلامی معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی از مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶خواهد بود. و بر همین اساس پذیرش دانشجویان مشمول خوابگاه فقط از یک روز قبل یعنی ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ امکان پذیر خواهد بود.