طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، «حسین صادقی» به‌عنوان «مشاور رئیس دانشگاه در امور اطلاع رسانی و روابط عمومی» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، جمال الدین مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، صبح امروز، هفتم مرداد ۱۴۰۲  طی حکمی، حسین صادقی را به ‌عنوان «مشاور رئیس دانشگاه در امور اطلاع رسانی و روابط عمومی» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

جناب آقای حسین صادقی

با عنایت به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی های جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور رئیس دانشگاه در امور رسانه و روابط عمومی» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ضمن تأکید بر اتخاذ  روش ها  و راهبردهای نوین اطلاع رسانی و تعامل اثربخش با اصحاب رسانه، تصریح کرده است: شایسته است با برنامه ریزی های مناسب و اتخاذ روش ها و راهبردهای نوین اطلاع رسانی و تعامل اثربخش با اصحاب گران قدر رسانه، بویژه رسانه ملی، ضمن اطلاع رسانی دقیق، جامع، شفاف و هدفمند اخبار دانشگاه، تمام مساعی خود را در جهت تحقق اهداف و مأموریت های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی  به کار گرفته و برای پدیداری نظام ارتباطی هوشمند و شایسته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش، اهتمام ورزید تا شاهد شکل‌گیری مشارکت ملی و عمومی به منظور تحول در نظام تعلیم و تربیتی شایسته فردای شکوهمند ایران اسلامی باشیم .

سلامتی و توفیق شما را در انجام این مسؤولیت‌ و سایر وظایف محول در  راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون مداری در دولت مردمی، ایران قوی، از خداوند منان مسألت می نمایم.

شایان ذکراست صادقی، پیش از این، علاوه بر تدریس در دبیرستان های مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران، مسؤولیت هایی نظیر: معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش، معاون آموزشی، آیین نامه ها و مقررات و معاون نظارت و ارزیابی دفتر آموزش متوسطه نظری و ریاست اداره برنامه ریزی سنجش صلاحیت های منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش و مسؤول مکاتبات و پیگیری دستورات وزیر آموزش و پرورش را در کارنامه فعالیت های اجرایی خود به ثبت رسانده است.

 

متن کامل حکم مشاور رئیس دانشگاه در امور رسانه و روابط عمومی به شرح زیر است: