در دیدار صمیمی سرپرست دانشگاه با مسئولین برخی از دانشکده ها: تاکید بر ارتقای سطح آموزش های مهارتی دانشجومعلمان و تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های مربوطه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز یک شنبه ششم شهریورماه، دکتر مهدی نژاد درزی طی نشست های صمیمی با مسئولین چهار دانشکده، بر ارتقای سطح آموزش های مهارتی و نیز ارتقای وضعیت کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشجو معلمان تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه با حضور سر زده در دانشکده های مهندسی مکانیک، علوم ورزشی، علوم پایه و مهندسی مواد و علوم میان رشته ای، ضمن تبادل نظر با مسئولین این دانشکده ها، به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود خصوصاً در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی پرداخت.

وی با ذکر اهمیت علوم میان رشته ای، ابراز امیدواری کرد با تدوین سرفصل های جدید و منطبق با نیازهای آموزش و پرورش بر نقش مهم دانشگاه در دستگاه تعلیم و تربیت افزوده شود. دکتر مهدی نژاد درزی تغییر رویکرد پایان نامه های کارشناسی را از حالت نظری به مهارتی و کارگاهی و آزمایشگاهی مهم توصیف نمود و از مسئولین دانشکده ها خواست بر این مهم بیشتر از قبل همت گمارند.

همچنین در بخشی از این نشست ها، وی ایجاد پردیس های دانشگاهی را یک راهبرد مهم ذکر کرد که پس از طی مراحل قانونی و نیز اخذ مجوز از دفتر گسترش وزارت عتف در راستای ماموریت و نیازهای وزارت متبوع فعالیت خواهند داشت.  همچنین یکی دیگر از محورهای این نشست ها، احیای دوره های کارشناسی ناپیوسته بود که مورد تاکید ایشان قرار گرفت.

شایان ذکر است در این نشست ها، مسئولین دانشکده ها نیز به بیان دیدگاه ها و مشکلات موجود پرداختند و برنامه های خود را برای ارتقای وضعیت فعالیت های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی ارائه نمودند.