دبیر اجرایی جشنواره خبر داد

برنامه برگزاری نخستین جشنواره آموزش انرژی برای کودکان و نوجوانان در روز های اول و دوم اسفندماه سال جاری در دانشکده علوم پایه

به نقل از سرکار خانم دکتر زینب طلایی دبیر اجرایی جشنواره، نخستین جشنواره آموزش انرژی برای کودکان و نوجوانان در روزهای اول و دوم اسفندماه سال جاری در دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید رجائی برگزار خواهد شد. از دانش آموزان، معلمین محترم و علاقه مندان به موضوع آموزش انرژی برای کودکان و نوجوانان دعوت به عمل می آید تا از آثار ارسالی به جشنواره، در محل دانشکده علوم پایه طبق برنامه زمان بندی ارائه شده در بعد از ظهر روزهای چهارشنبه و پنج شنبه بازدید نمایند.

ضمنا صاحبان آثار ارسالی می توانند در محل ارائه آثار حضور داشته و به ارائه توضیح در خصوص آثار ارائه شده بپردازند. لازم به ذکر است که برخی از فعالیت های عملی در مورد آموزش انرژی در حاشیه جشنواره نیز ارائه خواهد شد.

همچنین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط کمیته هنری شکل گرفته از اساتید این حوزه، مورد داوری قرار گرفته و همزمان با اختتامیه چهارمین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه در روز پنج شنبه ۲ اسفند ماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۱۰ در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه، از آثار منتخب ارسالی به جشنواره در سه سطح و پایه های تحصیلی مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیرخانه نخستین جشنواره آموزش انرژی برای کودکان و نوجوانان

r_43_190218085347