جدید/فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی

پژوهشگر گرامی

با سلام و احترام

به اطلاع می رساند ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در هفدهمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی خود (نیمه دوم سال ۱۴۰۰) از طرح های پژوهشی در حوزه ­های زیر حمایت می کند:

·        توسعه روش ها و ابزارهای ارتقاء و توانبخشی شناختی با نگاه ویژه به غربالگری، تشخیص و توانبخشی اختلالات روانپزشکی با استفاده از رویکردهای علوم اعصاب و علوم شناختی (با تمرکز بر افراد بالای ۱۸ سال)

·         طرح پژوهشی دسته ج (مجموعه ای از پایان­نامه های کارشناسی ارشد و دکترا که رسیدن به یک هدف مشترک و مشخص در حوزه شناختی را هدف قرار داده اند)

برای آگاهی از اولویت های ویژه این فراخوان ها به سایت ستاد (www.cogc.irمراجعه گردد. در این راستا از کلیه محققان حوزه علوم و فناوری های شناختی دعوت می گردد با توجه به فراخوان مورد نظر، فرم پیشنهاد طرح را دریافت و تکمیل نموده و در بازه زمانی ۱۵/۱۰/۱۴۰۰ لغایت ۲۵/۱۰/۱۴۰۰ (غیر قابل تمدید)، از طریق کارتابل کاربری خود در سایت ستاد بارگذاری نمایند. توصیه می شود محققان گرامی از هم اکنون نسبت به تکمیل فرم پیشنهاد طرح بر اساس فایل راهنمای هر فراخوان اقدام نمایند. تاریخ اعلام شده فقط برای بارگذاری فایل تکمیل شده می باشد.

 

با سپاس

 

ستاد  راهبری  توسعه علوم و فناوری های شناختی

گروه  پژوهش ، فناوری   و   زیرساخت

اطلاعات تماس:

تلفن: ۲۲۶۶۰۷۷۰-۲۲۶۶۰۷۷۱-۲۲۶۶۰۷۷۲

وبسایتwww.cogc.ir

پست الکترونیکی:  research.project@cogc.ir

کدپستی: ۱۹۶۷۸۷۵۳۱۹

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از چهارراه نیایش، خیابان استاد دریابندری (ارمغان غربی)، پلاک ۳، طبقه سوم