تولید برونداد آموزشی

با توجه به اهمیت استفاده از رسانه در آموزش، در سال جهانی جدول تناوبی سه اثر تولید شده توسط دانشجویان گروه شیمی در ارتباط با جدول تناوبی عناصر به منظور استفاده توسط علاقه مندان، دبیران محترم و دانش آموزان عزیز در این وبگاه قرار داده می شود.

انیمیشن جدول تناوبی از یونانی ها تا مندلیف

انیمیشن کوتاه (جدول تناوبی از یونانی ها تا مندلیف) به توضیح تلاش انسان از تمدن های باستانی تا عصر حاضر برای شناسایی جهان پیرامون خود و تنظیم و طبقه بندی عناصر و مواد موجود در آن می پردازد. در این انیمیشن که با ترجمه ی آقای محمد مهدی کمربیگی و با گویندگی آقای بهنام حسین پور تهیه شده است به تلاش کیمیاگران و شیمیدانان در طی تاریخ برای کشف عناصر مختلف و تهیه ی جدول های طبقه بندی اشاره دارد. تنظیم کنندگی این مینی انیمیشن با بهداد حسین پور بوده است.

مترجم:محمد مهدی کمربیگی

گوینده:بهنام حسین پور

تنظیم کننده:بهداد حسین پور

دانلود انیمیشن جدول تناوبی از یونانی ها تا مندلیف قسمت یک (کلیک کنید)

دانلود انیمیشن جدول تناوبی از یونانی ها تا مندلیف قسمت دو (کلیک کنید)

زندگینامه مندلیف

فیلم کوتاه زندگی نامه مندلیف که در چهار دقیقه با تنظیم کنندگی آقای بهداد حسین پور تولید شده است خلاصه ای از زندگی مندلیف شیمیدان شهیر روسی از تولد تا مرگ می باشد که توضیحاتی از دوران کودکی و جوانی تا زمانی که این دانشمند جدول تناوبی را تنظیم نمود می باشد.این فیلم کاملا اختصاصی بوده و تمام حقوق نشر آن متعلق به گروه شیمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می باشد.گرد آوری اطلاعات بر عهده آقای محمد مهدی کمربیگی و گویندگی آن بر عهده آقای بهنام حسین پور بوده است.

گوینده:بهنام حسین پور

گرد آوری اطلاعات ومتن :محمد مهدی کمربیگی

تنظیم کننده: بهداد حسین پور

دانلود انیمیشن زندگینامه مندلیف قسمت یک (کلیک کنید)

دانلود انیمیشن زندگینامه مندلیف قسمت دو (کلیک کنید)

سیر کشف عناصر از دوران باستان تا عصر حاضر

فیلمی کوتاه که با همکاری انجمن دانشجویی شیمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و تنظیم کنندگی آقای بهداد حسین پور به کشف عنصر ها از دوران باستان (۹۰۰۰قبل از میلاد) تا آخرین عنصر کشف شده با انیمیشنی زیبا می پردازد. در این فیلم تمامی عنصر ها با توجه به تاریخ کشف و مکانشان در جدول تناوبی ارائه شده اند.

تنظیم کننده:بهداد حسین پور

دانلود انیمیشن سیر کشف عناصر از دوران باستان تا عصر حاضر (کلیک کنید)