معاون آموزشی دانشکده خبر داد

تقدیر از دانشجویان برگزیده دانشکده علوم پایه

 

از دانشجویان برگزیده دانشکده علوم پایه طی مراسمی تقدیر به عمل آمد

به گفته معاون آموزشی دانشکده در روز دوشنبه ۲۰ ام اردیبهشت ماه طی مراسمی که به همت انجمن های علمی دانشکده برگزار گردید.از دانشجویان برگزیده دانشکده علوم پایه طی مراسمی تقدیر به عمل آمد

این مراسم که با حضور جناب آقای دکتر میرزایی رئیس محترم دانشکده ،جناب آقای دکتر اسلام پور معاون محترم آموزشی دانشکده،جناب آقای دکتر زعیم باشی معاون محترم پژوهشی دانشکده ،سرکار خانم دکتر احمدی مدیر محترم تحصیلات تکمیلی دانشکده و مدیران محترم گروه های آموزشی و اساتید گرانقدر دانشکده برگزار شد از دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی دانشکده در ورودی سال های مختلف در رشته های فیزیک، شیمی و ریاضی تقدیر به عمل آمد

در ابتدای این مراسم جناب آقای دکتر میرزایی به ایراد سخنانی در رابطه با دوران دانشجویی و اهمیت دادن به این دوران تکرار نشدنی از زندگی پرداختند و به نقش محوری خانواده و به خصوص پدران ومادران در شکوفایی فرزندانشان و لزوم گرامیداشت ایشان از سوی فرزندان اشاره نمودند. .

دکتر اسلام پور افزود: به نفرات برتر ورودی سال ۱۳۹۱ به رسم یادبود وبه نشانه تقدیر از تلاش های مستمر ایشان در رشد علمی، فرهنگی و حرکت در مسیر سازندگی کشور تندیس دانشکده اهدا شد.

در ادامه این مراسم برنامه های متنوعی توسط دانشجویان اجرا شد وبه افرادی که در بخش های مسابقه مراسم شرکت نمودند به قید قرعه جوایزی اهدا شد. همچنین از سه نفر از دانشجوهای فعال در انجمن های علمی دانشکده تقدیر به عمل آمد.

.