برگزاری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار کرد:

به گزارش کارشناس اداره مطالعات و برنامه ریزی، جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر ۱۴۰۱ در روز سه شنبه چهارم بهمن راس ساعت ۱۰ با حضور مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونان محترم دانشگاه، روسای محترم دانشکده ها، رئیس نظارت، مسئول بسیج اساتید، مسئول بسیج فرهنگیان، رئيس اداره تربیت بدنی، دبیر دبیران کانون ها، انجمن ها، دبیر جامعه اسلامی در سالن شهید باهنر برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد. سپس، آقای دکتر صلواتی با تبریک به مناسبت حلول ماه رجب المرجب و ایام الله دهه مبارک فجر و استناد به آیات والفجر و لیال عشر، خاطر نشان کردند روزهای خاصی در قرآن به نام ایام الله است که جلوه خاصی دارند که خداوند بر بندگانش بطور ویژه‌ای متجلی کرده و یادآوری این تجلی، تعالی بخش است.

ایشان در ادامه متذکر شدند با نگاهی نوآورانه از دهه فجر ۱۴۰۱ کارهایی انجام شود که در راستای رسالت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجابی باشد. همچنین از روسای دانشکده ها به عنوان مسئول فرهنگی دانشگاه درخواست شد که اقدامات و سیاست گذاری هایی در این خصوص صورت پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین فضلعلی شرکت و حضور پرشور در راهپیمایی امسال با توجه به اغتشاشات اخیر را بسیار با اهمیت خواندند

آقای دکتر طهماسبی، معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به سلامت روان بر اجرای برنامه های ورزشی از جمله کوه پیمایی و پیاده روی به منظور حراست از سلامت روان دانشجو تاکید کردند.

آقای مظلومیان ضمن تبریک بخشی از برنامه های مناسبتی خود را به شرح ذیل تشریح کردند: افتتاح نانوایی، مهد کودک و کارواش که امید است در این ایام مبارک صورت پذیرد.

همچنین ایشان تجدید میثاق با امام راحل، توصیه به کتابخوانی، جلسات هم اندیشی، برپایی ایستگاه صلواتی و شرکت در اعتکاف را خاطرنشان کردند.

خرمی، دبیر دبیران کانون ها نیز برگزاری مسابقه ورزشی، کوه پیمایی اهدای خون و برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب دکل را ارائه کردند.

آقای دکتر ریحانی از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی سخن گفتند. همچنین آقای دکتر علیگودرز و اقای دکتر نادری به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و اهتمام به ایده های خلاقانه و اثربخش اشاره کردند.

آقای بخشنده به فعالیت سامانه پیامکی مبنی بر پخش روزانه از بیانات امام خمینی (ره) و امام خامنه ای، حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسابقه عکاسی اشاره کردند. این جلسه در ساعت ۱۲ به پایان رسید و قرار شد که هر مجموعه برنامه های خود را به معاونت فرهنگی اعلام کنند.