برگزاری آئین تکریم و تجلیل از خدمات دکتر رضا ابراهیم پور؛ با حضور اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی کامپیوتر، ظهر امروز سه شنبه، هشتم آذرماه ۱۴۰۱ با حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، از خدمات و اقدامات شایسته آقای دکتر رضا ابراهیم پور در طول دوران مسئولیت ۸ ساله ایشان تجلیل و قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، خانم دکتر نگین دانشپور، «سرپرست دانشکده مهندسی کامپیوتر»، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در ایجاد دانشکده مهندسی کامپیوتر، با اهدای لوح سپاس، از زحمات ۸ ساله جناب آقای دکتر رضا ابراهیم پور، رئیس پیشین این دانشکده، قدردانی و تجلیل کرد.

دکتر دانشپور، توسعه و پيشرفت علمی و پژوهشی کشور را  مرهون تدابير ارزشمند و تلاش بی‌دریغ مديران و مسؤولان مدبّر و دلسوز دانست و افزود: خدمتگزاری در جهت تعالي و ارتقاي نظام آموزشی کشور، عنایت و افتخار بزرگی است که خداوند سبحان نصیب بندگان خاص و شایسته خود می کند.

سرپرست دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، در پایان این آئین، خواهان استمرار خدمات ارزشمند و  ماندگار دکتر ابراهیم پور براي  نظام مقدّس تعلیم و تربیت کشور شد و از پیشگاه خداوند منان برای وی بهرورزی و توفيق روزافزون مسألت کرد.