برنامه دوشنبه ۲۰ – آموزش علوم و فناوری با عنوان “مقدمه ای بر هوش مصنوعی در آموزش”

با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دانشکده علوم پایه و انجمن علمی دانشجویی آموزش علوم، برنامه دوشنبه ۲۰ – آموزش علوم و فناوری در راستای ترویج علم در روز دوشنبه ساعت ۲۰ به مدت ۲۰ دقیقه با دبیری دکتر میرزایی برگزار می شود.

بنا به گزارش آقای سعید عقبایی دبیر اجرایی برنامه دوشنبه ۲۰ در هفته بزرگداشت مقام معلم، این هفته در روز دوشنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در ساعت ۲۰ به صورت الکترونیکی “برنامه دوشنبه ۲۰”با سخنرانی جناب آقای دکتر رسول عبداله میرزائی عضو محترم هیئت علمی گروه شیمی دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی با عنوان مقدمه ای بر هوش مصنوعی در آموزش” برگزار می شود.

لازم به ذکر است برنامه دوشنبه ۲۰- آموزش علوم و فناوری،  فضایی به منظور توجه به آموزش مفاهیم در علوم و فناوری به زبان ساده و اطلاع رسانی تجارب یادگیری و دستاوردهای نوین در زمینه آموزش علوم و فناوری بوده و مسئولیت ارائه مطالب با خود ارائه کنندگان محترم می باشد.

علاقمندان می‌توانند پس از نصب برنامه Adobe Connect، از طریق لینک زیر وارد سامانه شده و با انتخاب گزینه مهمان در این برنامه هر هفته شرکت نمایند:

https://vc.sru.ac.ir/ste-srttu-mon-20

ادرس پست الکترونیکی به نشانی  science.education.srttu@gmail.com برای هرگونه مکاتبه لازم در این راستا معرفی می شود. همچنین علاقمندان به منظور اطلاع از برنامه دوشنبه ۲۰، می توانند از کانال این برنامه به نشانی زیر استفاده نمایند (اطلاع رسانی در هر دو کانال به صورت یکسان انجام می شود).

راه ارتباطی در بله https://ble.ir/monday20

راه ارتباطی در ایتا https://eitaa.com/monday20

برنامه ۰۱-۱۴۰۲۰۲۱۱