بازدید معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از روند برگزاری امتحانات پایان ترم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، علی پورکمالی انارکی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با حضور سرزده در حوزه های امتحانی دانشجویان، از نزدیک در جریان کیفیت اجرای فرآیند برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ قرار گرفت و بر لزوم برگزاری دقیق و با کیفیت امتحانات تأکید کرد.

براساس این گزارش، صبح امروز شنبه، ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲، علی پورکمالی انارکی؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آغازین روز از امتحانات پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور سرزده در حوزه های امتحانی دانشکده های مهندسی کامپیوتر؛ برق و… ،  از نزدیک در جریان کیفیت اجرای فرآیند برگزاری امتحانات قرار گرفت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در بازدید میدانی از حوزه های برگزاری امتحانات، «کیفیت برگزاری مطلوب امتحانات» را مهم ترین اصل فرآیند برگزاری امتحانات برشمرد و بر «لزوم نظارت دقیق بر فرآیند برگزاری امتحانات» در حوزه های امتحانی، تأکید کرد.

پورکمالی، ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان، افزود: در این نوبت از امتحانات پایان نیمسال اول، با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی همکارانم، برای تمامی مسؤولان و عوامل اجرایی دخیل در امتحانات ابلاغ صادر کردیم و تلاش کردیم تا از حداکثر امکانات دانشگاه برای ایجاد محیطی آرام، استاندارد و فارغ از استرس برای برگزاری مطلوب امتحانات استفاده کنیم.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با اشاره به شرکت ۳۹۰۶ دانشجوی دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سه نوبت امتحانی امروز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ اذعان داشت: امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری، از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز ۲۳ دی ماه با حضور ۲۰۰۸دانشجو  در حوزه های امتحانی آغاز شده است و تعداد ۵۸۸ نفر نیز در نوبت عصر امروز، در محل های تعیین شده جهت شرکت در امتحانات حاضر خواهند شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ضمن اشاره به این تاریخ پایان امتحانات گفت: امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی جاری تا ۴ بهمن ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و از چهاردهم تا بیستم بهمن ماه نیز فرآیند انتخاب واحد نیمسال دوم دانشجویان آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است در ادامه این بازدید، مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نیز ضمن بازدید از فرآیند برگزاری امتحانات چند حوزه امتحانی، بر لزوم تجهیز حوزه های امتحانی به امکانات گرمایشی تأکید و برای دانشجویان آرزوی موفقیت کرد.