بازدید رئیس دانشکده کامپیوتر تربیت دبیر شهید رجایی از فرآیند برگزاری امتحانات پایان ترم

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، نگین دانشپور، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر، در آغازین روز از امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور سرزده در حوزه های امتحانی دانشجویان دانشکده مهندسی کامپیوتر، از نزدیک در جریان کیفیت اجرای فرآیند برگزاری امتحانات قرار گرفت.

رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر در این بازدید، بر ضرورت ایجاد فضایی توأم با آرامش و محیطی استاندارد و فارغ از هر نوع استرس، تأکید کرد.

دانشپور، ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان، افزود: مسؤولان دانشکده مهندسی کامپیوتر همواره تلاش کرده اند تا از حداکثر امکانات موجود برای ایجاد محیطی استاندارد و آرام برای برگزاری مطلوب فرآیند امتحانات استفاده کند.

رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر، با تشریح آمار شرکت کنندگان در نخستین روز امتحانات پایان نیمسال اول دانشکده افزود: دانشکده مهندسی کامپیوتر در هر نوبت امتحانی، روزانه میزبان حدود ۲۶۰ دانشجوی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در حوزه های تعیین شده است.

دانشپور با اشاره به محدودیت فضاهای آموزشی دانشکده مهندسی کامپیوتر افزود: برای جبران این نقص با برنامه ریزی و تمهیداتی که از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اندیشیده شده است، بخشی از مشکلات کمبود فضا برای برگزاری استاندارد امتحانات برطرف شده است.

وی اذعان داشت: اگرچه تخصیص فضای سالن شهید فخری زاده، کتابخانه مرکزی دانشگاه و سالن های تربیت بدنی کمک شایان توجهی به برگزاری مطلوب و استاندارد آزمون های پایان ترم کرده است، اما دانشکده با توجه به تعداد بالای ممتحنین و حوزه های تعیین شده، همچنان  با کمبود مراقب روبرو است که انتظار می رود دیگر همکاران دانشگاه در این زمینه یاریگر هم باشند.