بازدید رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر از فرآیند پذیرش حضوری دانشجویان جدید الورود

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، نگین دانشپور؛ رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر؛ صبح امروز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ در محل سالن پذیرش حضوری دانشجویان حاضر و از فرآیند پذیرش حضوری دانشجویان جدید الورود نیمسال دوم ۱۴۰۲ واقع در ساختمان امور اداری دانشگاه بازدید و از نزدیک به صورت چهره به چهره با دانشجویان و خانواده آنان گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر، پس از بازدید از بخش های مختلف پذیرش حضوری دانشجویان، ضمن تشکر از عوامل اجرایی، با دانشجویان حاضر در محل گفت و گو و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت و به پرسش های آنان پاسخ داد.

دانشپور در پی این بازدید، با حضور در جمع دانشجویان و اولیای آنان در سالن کنفرانس علامه جعفری، ضمن خیر مقدم  به حاضران، به معرفی دانشکده مهندسی کامپیوتر پرداخت و افزود: امیدوارم با شور و نشاطی که در شما دانشجویان مشاهده کردم، شاهد موفقیت هر چه بیشتر شما باشیم و در آینده ای نه چندان دور معلمانی با سواد، جدی، متعهد و شایسته را به جمع هنرآموزان سراسر کشور اضافه کنیم.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در ادامه با اشاره به سه گرایش مختلف از رشته مهندسی کامپیوتر اذعان داشت: این دانشکده از سال ۱۳۹۲ تا کنون با پذیرش دانشجویان دوره تکمیلی در دو گرایش هوش مصنوعی و رباتیکز و معماری کامپیوتر توانسته است زمینه های ارتقای علمی دانشجویان در دوره کارشناسی ارشد را فراهم نماید.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان فعال دانشکده مهندسی کامپیوتر در سال تحصیلی جاری افزود: در حال حاضر این دانشکده ۶۸۸ دانشجوی فعال دارد که با توجه پذیرش ۹۰ نفر در نیمسال آتی، تعداد ۷۷۸ دانشجوی فعال خواهد داشت که از این تعداد، ۱۲۷ دانشجو در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد و ۶۵۱ نفر در دوره کارشناسی مشغول به تحصیل خواهند بود.

دانشپور در ادامه افزود سیلابس درسی این دانشکده بر اساس سرفصل های مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی و درسی و دانشگاه شریف ارایه می شود و اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر از دلسوزان نظام آموزشی کشور بوده و جایگاه ویژه ای در بین سایر دانشگاه ها دارند.

  رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر با تأکید بر این نکته که در اتاق ریاست دانشکده همیشه به روی دانشجویان باز است و انتظار دارد دانشجویان بی واسطه و مستقیم مسایل خود را با وی در میان بگذارند افزود: امیدورم ۴ سال آینده به عنوان همکاران ورزیده در دوره کارشناسی فارغ التحصیل شده و در چنین ایامی شاهد پذیرش شما در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد باشیم.