افتتاح نمایشگاه دستاورد های پژوهشی دانشگاه به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱ مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری با حضور سرپرست و اعضای شورای دانشگاه برگزار گردید. در این نمایشگاه سرپرست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر مهدی نژاد به همراه شورای دانشگاه ضمن بازدید از غرفه دانشکده ها، از نزدیک با دستاوردهای پژوهشی آنها آشنا گردیدند.

در این مراسم با شکوه، دکتر مهدی نژاد با بی نظیر خواندن نمایشگاه حاضر پژوهش و فناوری، محصولات ارائه شده را بسیار خلاقانه و در راستای ماموریت دانشگاه توصیف نمودند که برای اولین بار در سطح دانشگاه به نمایش گذاشته می شوند.

وی از زحمات آقای دکتر قربانی و سایر مدیران و پرسنل حوزه پژوهش و فناوری تقدیر کردند و ابراز امیدواری نمودند مقام عالی وزارت و سایر مسئولین وزارت متبوع نیز به زودی از این نمایشگاه بازدید داشته باشند تا نوآوری های جدید دانشگاه در راستای ماموریت را از نزدیک شاهد باشند. گفتنی است  بر اساس برنامه ریزی معاونت پژوهش و فناوری، مراسمی در روز دوشنبه هفته آینده با حضور مقام عالی وزارت برگزار خواهد شد که در آن از سرآمدان حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.