دکتر مهدی نژاد در دهمین نشست شورای دانشگاه: واگذاری ماموریت های کلان ملی به دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در حوزه پژوهش و فناوری

در دهمین نشست شورای دانشگاه در سال ۱۴۰۱ که بعدازظهر امروز چهاردهم آذرماه در سالن شهید باهنر برگزار شد، دکتر مهدی نژاد با اشاره به بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، واگذاری ماموریت های کلان ملی به دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی را بی سابقه توصیف نمود. وی کسب افتخارات اخیر در حوزه پژوهش و فناوری در عرصه ملی و بین المللی را به عنوان یک دلیل مهم و تاثرگذار برای واگذاری چنین طرح هایی به دانشگاه برشمرد.

دکتر مهدی نژاد این دستاوردها را در راستای ماموریت دانشگاه دانست و افزود: امروز باید تلاش کنیم در راستای حل مشکلات وزارت آموزش و پرورش گام برداریم و با توجه به پتانسیل بسیار بالایی که در اعضای هیات علمی وجود دارد، به عنوان اتاق فکر وزارت متبوع عمل کنیم. سرپرست دانشگاه افزود: بهتر است به جای شعار دادن عمل کنیم.

وی پس از ارائه گزارش های مربوط به برگزاری کارگاه های صلاحیت معلمی توسط روسای محترم دانشکده ها، پیشرفت های اخیر را در ارائه این بخش از دروس قابل تحسین دانست و از کلیه روسای دانشکده ها برای این منظور قدردانی نمود. همچنین وی از حوزه های ستادی پشتیبان از جمله معاونت اداری و مالی نیز تشکر کرد و از ایشان خواست نسبت به تجهیز کارگاه های صلاحیت معلمی و رفع دغدغه های بیان شده توسط روسای دانشکده ها توجه بیشتری داشته باشند.

گفتنی است پیش از شروع رسمی دهمین نشست شورای دانشگاه، دکتر مهدی نژاد به همراه اعضای شورا از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری بازدید نمودند.