برگزاری همایش ملی فرهنگ با تاکید بر جنبه های دوران کرونا

صبح امروز، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، همایش ملی فرهنگ با تاکید بر جنبه های فرهنگی و اجتماعی دوران کرونا، به همت دانشکده علوم انسانی و معاونت فرهنگی . اجتماعی دانشگاه آغاز به کار نمود.

در مراسم افتتاحیه این همایش دکتر عظمتی، رییس دانشگاه، حجت الاسلام  و المسلمین رستمی،(مسئول محترم نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور)، و دکتر غفاری (معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری) به ایراد سخنرانی پرداختند.

بر اساس اعلام، دکتر عین الله خادمی دبیر علمی همایش،، قریب به ۲۴۰ مقاله علمی و پژوهشی باز میان مقالات دریافت شده به دبیر خانه این همایش مورد پذیرش قرار گرفت که از بین این تعداد نیز قریب به ۴۰ مقاله بر اساس نظر هیات داوران جهت ارائه برگزیده شدند.

ایشان افزودند، این همایش به طور کلی از طریق سامانه آموزش الکترونیکی و بصورت وبینار برای مخاطبین ارائه می گردد. و مقالات پذیرش شده نیز در کتاب مجموعه مقالات این همایش در اختیار علاقخ مندان و شرکت کنندگان قرار می گیرد.

همجنبن از میزان تعداد مقالات پذبرفته شده نیز ۱۵ درصد با وابستگی داخلی یعنی “دانشگاه شهید رجایی”  و ۸۵ درصد نیز متعلق به سایر دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده است.

تصویر : دکتر غقاری، معاون فرهنگی وزیر علوم در حال سخنرانی