گزارش آخرین جلسه دوره چهارم هیات ممیزه

آخرین جلسه (هفدهمين جلسه) از دوره چهارم هیأت ممیزه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۷ صبح با حضور اعضای محترم حقيقي و حقوقي هیأت ممیزه در سالن شهید باهنر برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط آقای دکتر قربانی، آقای دکتر علي پورکمالی انارکی دبیر محترم هیأت ممیزه گزارش مقایسه‌­ای مبسوط و جامعی از چهار دوره هیأت ارائه کردند که بسیار مورد توجه اعضا قرار گرفت در اين گزارش شاخص­‌هاي كمي و كيفي كلان به تفكيك نوع درخواست و بر حسب كميسيون­‌هاي تخصصي در دوره چهارم هيات مميزه با آمار تجميعي و ميانگين ۳ دوره گذشته مقايسه و مورد بحث و تحليل قرار گرفت و براساس آن آقاي دكتر پوركمالي اهميت تعيين سنجه­‌ها و شاخص‌­هايي كه بتواند با دقت مطلوب كيفيت­ آموزشي را به صورت عددي و مقايسه‌اي ارائه نمايد، تشريح نمودند. همچنين به نقش مهم هيات مميزه در هدايت فعاليت­‌هاي فرهنگي، علمي، آموزشي، پژوهشي و اجرايي پرداخته شد و رشد و ارتقا جايگاه علمي و آموزشي دانشگاه را متاثر از اين سياست­گذاري اين هيات دانستند.

همچنین جناب آقاي دكتر جمال­‌الدين مهدي­‌نژاد درزي، رئیس محترم هیأت ممیزه، پس از خوش‌­آمدگویی ضمن قدردانی از زحمات اعضای محترم هیأت در دوره چهارم ابراز امیدواری کردند که هیأت ممیزه در دوره بعد نیز با همین دقت به فعالیت خود ادامه دهد. رئيس هيات مميزه با تاييد جايگاه علمي ويژه اعضاي هيات در دوره چهارم و وجود پختگي لازم در انجام وظايف و استفاده از اختيارات در دوره چهارم هيات، بر استمرار و تقويت وضعيت و جايگاه هيات مميزه تاكيد نمودند و در مورد شيوه‌­نامه داخلي مصوب شوراي دانشگاه در خصوص برگزاري انتخابات اعضاي هيات مميزه در دانشگاه و استفاده از اختيارات قانوني دستورالعمل ابلاغي ۱۴۰۱/۰۱/۰۶ وزارت علوم براي تعيين و پيشنهاد اعضا با مراتب علمي مناسب و تخصص‌­هاي لازم، نكاتي را مطرح نمودند.

اعضای محترم پس از استماع گزارش، از عملکرد هیأت ممیزه و نظم و پیگیری دبیرخانه هیأت، تقدیر و تشکر نموده و نظرات خود را پیرامون موضوع بیان کردند.

از جمله آقای دکتر غریبی، ضمن قدردانی از اعضای دبیرخانه و ارائه گزارش دقيق و تحليل خوب صورت گرفته، اشاره داشتند که دانشگاه شهید رجایی رو به پیشرفت و بالندگی است و هیأت ممیزه از پختگی برخوردار شده است و از رئیس دنشگاه جناب آقای دکتر مهدی‌نژاد درزی درخواست نمودند تا بستر لازم برای پیشرفت هرچه بيشتر دانشگاه را فراهم نمایند.

آقای دکتر آشنای قاسمی، ضمن تشکر از اعضا درخواست تصویب شیوه نامه استاد ممتازي در دانشگاه و همچنین تجدید نظر در برخی از شاخص های وتویی آیین نامه ارتقا مرتبه و نيز تدوين و تصويب شيوه‌­نامه داخلي ارتقا و تصويب شيوه‌نامه داخلي تعيين و تشخيص طرح‌­هاي ملي را داشتند.

سپس پرونده‌های ارتقا مرتبه به دانشیاری آقایان دکتر سیدمحمدرضا مرتضوی، ولی­‌اله پناهی­‌زاده و نیما مهدیان دهکردی طرح و پس از بررسی و رأی­‌گیری مورد تأیید قرار گرفته و به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند.

در پایان ریاست محترم هیأت ممیزه لوح­‌های تقدیر اعضای محترم را تقدیم کردند و عکس یادگاری گرفتند.

آرشیو عکس های یادگاری