کوپن فناوری به مستعدان‌برتر تعلق می‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌‎‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های مشترک و به منظور زمینه‌سازی برای طراحی و اجرای برنامه‌های مشترک و هدایت مستعدان‌برتر به سمت اثرگذاری بهینه، رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر و جمعی از نخبگان استان با هدف توسعه همکاری های نخبگانی و در حوزه‌های علم و فناوری و ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی به مستعدان‌برتر تحت حمایت بنیاد ملی، از شرکت دانش‌بنیان شاخه زیتون لیان بازدید کردند.

در این برنامه ضمن بازدید از واحدهای آزمایشگاهی این شرکت، نشست هماهنگی و هم‌افزایی برای استفاده بهتر و بیشتر جامعه نخبگانی استان از تجهیزات آزمایشگاهی با استفاده از «کوپن فناوری» برگزار شد.

ایده «کوپن فناوری» برگرفته از برنامه‌های حمایتی اتحادیه اروپا از فعالیت‌های دانش‌بنیان  از کتاب «پیوند دانشگاه‌ها به رشد منطقه‌ای- ‌درس‌هایی از اتحادیه اروپا» به صورت مکمّل برنامه‌های حمایتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عمل خواهد می‌کند.

شرکت بین‌المللی و دانش‌بنیان شاخه زیتون لیان همکار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری به عنوان بزرگترین مجتمع آزمایشگاهی جنوب کشور دارای بخش­‌های منحصربفرد آزمایشگاهی و بازرسی در حوزه ‌های مواد غذایی و سموم کشاورزی، قطعات خودرو و ماشین‌آلات، بازرسی فنی تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی و نیروگاهی است.

مستعدان‌برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان می‌توانند جهت انجام آزمایشگاه تخصصی از تخفیف ویژه کوپن فناوری بهره‌مند شوند. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برخورداری از این امکان به سامانه بنیاد نخبگان استان بوشهر مراجعه کنند.

 

منبع اصلی خبر

 

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

کد خبر:۹۹۰۳۰۷۰۳