کسب ۸ مدال رنگارنگ توسط شطرنج بازان دانشگاه شهید رجائی در مسابقات دانشجویان دانشگاههای منطقه یک ورزش کشور

به گزارش اداره تربیت بدنی دانشگاه و به دنبال اعزام تیم های شطرنج پسران و دختران به مسابقات دانشگاه های منطقه یک کشور، شطرنج بازان دختر و پسر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی موفق به کسب ۶ مدال نقره انفرادی و دو مقام سوم تیمی در مواد استاندارد و رپید در مسابقات انتخابی شطرنج دانشجویان دختر و پسر دانشگاههای منطقه یک ورزش کشور شدند.

تیم شطرنج دختران دانشگاه با حضور خانم ها فائزه قلی بیگی ، رقیه پیری، زهرا نباتی و سلما سلیمانی موفق شد در بین قریب به ۲۰ دانشگاه حاضر، پس از تیم های دانشگاه های تهران و صنعتی شریف، مقام سوم تیمی این دوره از مسابقات را کسب و راه خود را برای حضوری مقتدر در شانزدهمین دوره المپیاد دانشجویی اصفهان هموار نمایند.

هم چنین در بخش رپید، آقای امیر عیوضی توانست با غلبه بر حریفان، مقام دوم را کسب کند. شایان ذکر است دیگر اعضای تیم دانشجویی شطرنج پسران را آقایان امیر حسین چدانی، امین دستمزد و سینا کاکایی تشکیل داده و مربیگری تیم برعهده استاد منوچهری و سرپرستی گروه نیز بر عهده خانم دکتر مرادی پور بوده است.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ از۱۰ الی ۱۲دی ماه۱۴۰۲ برگزار گردید.

اداره تربیت بدنی دانشگاه این موفقیت را به خانواده بزرگ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشجویان و کادر فنی و اجرایی تبریک می گوید.