پیام تبریک جمال الدین مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت عید غدیر خم

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، جمال الدین مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، عصر امروز، پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ با صدور پیامی فرا رسیدن «عید سعید غدیر خم» را به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تبریک گفت.

▫️مهدی نژاد در بخشی از پیام خود اذعان داشت: «عید سعید غدیرخم»، سرآغاز تاریخی است که با أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ حجت ابدی یافته و فلسفه بعثت نبی مکرم اسلام(ص) در لِاُتَمّمَ مَکارِمَ الاخلاق، تجلی یافته و نبوت با رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً در امامت و ولایتِ مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) پیوندی ناگسستنی می یابد.

وی در بخش دیگری از پیام خود، تداوم راه ولایت و امامت و امتداد طریق انبیا را پیروی از ولی فقیه زمان دانست و افزود: شمیم روح نواز پیام واقعه غدیر، بهره مندی از فیوضات و نعمات الهی، جز با تمسک به سیره اهل بیت علیهم السلام که تنها نسخه آرامش بخش بشریت است، ممکن نخواهد شد.

متن کامل پیام مهدی نژاد به شرح زیر است:

باسمه تعالی
اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً…
امروز دین شما را برایتان کامل و نعمت خود را بر شما تمام گردانیدم، و اسلام را برایتان [به عنوان] دین برگزیدم.

▫️«عید سعید غدیر»، سرآغاز تاریخی است که با أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ حجت ابدی یافته و فلسفه بعثت نبی مکرم اسلام(ص) با لِاُتَمّمَ مَکارِمَ الاخلاق، متجلی می شود و نبوت با رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً در امامت و ولایتِ مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) پیوندی ناگسستنی می یابد.

▫️ این جانب ضمن گرامیداشت دهه ولایت، فرارسیدن «عید سعیدغدیر خم»، عید ولایت و امامت و این واقعه سترگ نظام خلقت و روز کمال دین و اتمام نعمت الهی بر بندگان را به پیشگاه باعظمت حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همه مسلمانان و شیعیان جهان، بویژه محضر اساتید، کارکنان و دانشجویان هوشیارو با بصیرت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی «تبریک و تهنیت» عرض می نمایم.

▫️ بی شک تداوم خط نبوّت و امامت درعصر کنونی، جز با پیروی از ولی فقیه زمان، ممکن نبوده و شمیم روح نواز پیام واقعه غدیر، جز با تمسک به سیره اهل بیت علیهم السلام که تنها نسخه آرامش بخش بشریت است، در فضای جهان نخواهد پیچید.

▫️ امید است که خداوند منّان، به حق این روز بزرگ، که تداوم راه ولایت و امامت و امتداد طریق انبیاست، همه ما را در زمره متمسکین به ولایت امیرمؤمنان علی(ع) قرار داده و در سایه‌سار آن امام همام، از برکات و نعمات خود بهره‌مند سازد.

جمال الدین مهدی نژاد
سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی