دانشکده مهندسی مکانیک خبر داد

دریافت مقالات در اولین همایش ملی مکانیک محاسباتی و تجربی

بنا به گزارش دبیر علمی کنفرانس، اولین دوره همایش ملی مکانیک محاسباتی و تجربی با همکاری دانشگاه شهید رجائی و دانشگاه صنعتی مالک اشتر در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. پذیرش مقالات از طریق سایت این همایش به نشانی اینترنتی http://cem2019.sru.ac.ir/fa آغاز شده و تا ۳۰ ام آذر ماه ادامه دارد.

این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  ISC و سایت سیویلیکا CIVILICA نمایه شده است و با هماهنگي بعمل امده مقالات برگزیده شده در این همایش بعد از داوری مجدد برای انتشار به مجلات “دانش و فناوری هوافضا” و “تحلیل تنش” معرفی خواهند شد.

همچنین انجمن های علمی و تخصصی از جمله انجمن مهندسان مکانیک ایران، انجمن هوافضای ایران، انجمن علمی موتور ایران، انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران و انجمن علمی انرژی خورشیدی ایران و … از این همایش حمایت نموده و در نمایشگاه جنبی همایش حضور خواهند داشت.

این همایش شامل کارگاه ها و پنل های تخصصی در موضوعات نظام مهندسی ساختمان، نرم افزار های تخصصی سیالات، نرم افزارهای تخصصی جامدات و سیستم های پیشرانش نیز خواهد بود و سخنراني ها و كارگاه­هاي بين المللي نيز در حاشيه همايش برگزار خواهد شد.

از متخصصین دانشگاهی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و صنعتگران محترم دعوت می شود مقالات و آثار علمی خود را از طريق سامانه همايش ارسال فرمایند.

111