نشست صمیمی سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی کامپیوتر، پیش از ظهر امروز سه شنبه، یکم آذر ۱۴۰۱ سرپرست محترم داشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، با مدیران دانشکده مهندسی کامپیوتر، دیدار و پیرامون مسایل مختلف دانشکده دانشکده، باهم گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، دکتر جمال الدین مهدی نژاد، ضمن تبیین سیاست ها و برنامه های کلان دانشگاه و انتقاد از رکود و انفعال حوزه های مختلف دانشگاه در سنوات گذشته، خواستار «فعالیت جدی تر کارگاه های تخصصی و ایجاد زمینه های بروز و ظهور علوم دانش بنیان» در دانشکده های این دانشگاه شدند.

دکتر مهدی نژاد، دانشکده مهندسی کامپیوتر را پیشرو در فعالیت های علمی و پژوهشی خواند و افزود: این دانشکده بزرگان علمی فراوانی را تربیت و به جامعه علمی کشور تحویل داده است و این رویکرد باید با همت عالی مدیران فعلی دانشکده، استمرار یابد.

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، ضمن تأکید بر «ضرورت تأسیس پارک علم و فناوری در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی»، به ظرفیت های موجود در دانشکده مهندسی کامپیوتر، اشاره کردند و جابه جایی و استقرار آزمایشگاه علوم اعصاب شناختی در دانشکده مهندسی کامپیوتر را از اقدامات مهم تلقی کرده و خواستار جذب حداکثری اعضای هیأت علمی و ایجاد زمینه های تولید علم در این دانشکده شدند.

دکتر مهدی نژاد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته پژوهش، بر «ضرورت ارتقای جایگاه پژوهش» تأکید کرده و خواهان حضور حداکثری پژوهشگران در این عرصه و رویداد مهم علمی، پژوهشی کشور در هفته پژوهش شدند.

در ادامه این نشست صمیمی، دکتر دانشپور، سرپرست دانشکده مهندسی کامپیوتر، ضمن توصیف و ارائه گزارش فعالیت های علمی و پژوهشی دانشکده، به طرح مسائل، موانع و مشکلات پیش روی طرح ها و فعالیت های آموزشی دانشکده اشاره کرده و خواهان تسریع در حل آن شدند.

شایان ذکر است دراین دیدار، دیگر کارکنان و اعضای حاضر در جلسه نیز در باره مسایل مختلف، با سرپرست دانشگاه، به تبادل نظر پرداختند.