نشست صمیمی اعضای هیأت علمی گروه مهندسی نرم افزار با دانشجویان نو ورود کارشناسی ارشد

عصر امروز مدیر گروه و دیگر اعضای هیأت علمی گروه مهندسی نرم افزار با دانشجویان نو ورود کارشناسی ارشد گرایش نرم افزار در دیداری صمیمی ضمن معارفه، پیرامون مسایل آموزشی و آیین نامه ها و مقررات تحصیلی دوره کارشناسی ارشد با یکدیگر گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، عصر امروز شنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۲ اکرم بیگی؛ مدیرگروه نرم افزار دانشکده مهندسی کامپیوتر به همراه اعضای هیأت علمی و اساتید این گروه، عصر امروز با دانشجویان نو ورود دوره کارشناسی ارشد گرایش نرم افزار پیرامون مسایل آموزشی و آیین نامه ها و مقررات تحصیلی دوره کارشناسی ارشد با یکدیگر گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، بیگی، ضمن معارفه اعضای گروه و گفت و گوی چهره به چهره با دانشجویان و استماع نقطه نظرات آنان، به تبیین قوانین آموزشی، سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های گروه در سال تحصیلی جاری پرداخت.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی، نگین دانشپور و معصومه صفخانی از دیگر اعضای هیأت علمی گروه نرم افزار نیز حضور یافته و به طرح دیدگاه ها و برنامه های خود با دانشجویان پرداختند و به سؤالات دانشجویان در خصوص نحوه ارائه واحدهای درسی، آیین نامه ها و قوانین مورد نیاز دانشجویان و نحوه اخذ و انتخاب واحد و انتخاب استاد راهنما پاسخ دادند.