نشست صمیمانه ریاست دانشگاه با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بعدازظهر امروز یک شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱، نشست صمیمانه ریاست دانشگاه و هیات همراه با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست دکتر حاجی بابایی، با تاکید بر این که لازم است سهم آموزش های مهارتی تا ۷۵ درصد افزایش یابد، به ظرفیت ها و پتانسیل موجود در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی اشاره کرد و افزود: ظرفیت پذیرش دانشجومعلمان باید افزایش یابد و مجلس از این بابت از هیچ کمکی دریغ نخواهد نمود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن ابراز خرسندی از قبول مسئولیت آقای دکتر مهدی نژاد برای هدایت دانشگاه راهبردی و ماموریت محور شهید رجائی، بر تلاش خود مبنی بر افزایش بودجه دانشگاه تاکید گرد. گفتنی است در این دیدار، آقای دکتر مهدی نژاد با ارائه گزارشی از فعالیت های اخیر دانشگاه، ابراز امیدواری کرد با حمایت های مجلس از فعالیت های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، ضمن توسعه کیفی، شاهد توسعه کمی دانشگاه و ایجاد مراکز استانی به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در حوزه فنی و حرفه ای باشیم.

بر اساس این گزارش، دکتر حمید رضا حاجی بابابی با تاکید بر این موضوع که دوره های تحصیلات تکمیلی مختص معلمان در دانشگاه شهید رجائی می تواند توسعه داده شود، افزود: به منظور توسعه فعالیت های دانشگاه و ایجاد مراکز وابسته به دانشگاه شهید رجائی در استان های کشور کمک خواهیم کرد و به طور همه جانبه حمایت های لازم را خواهیم داشت.

.