معاونت دانشجویی با انتشار اطلاعیه ای نحوه ثبت نام خوابگاه ها را اعلام کرد:

اطلاعیه ثبت نام  خوابگاه های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸

دانشجويان  محترم متقاضی خوابگاه، ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت،  لطفا قبل از ثبت نام در سامانه خوابگاهی موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید:

۱)دانشجويان مشمول( دکتری روزانه، کارشناسی تعهد دبيري ورودي بهمن ۹۳ و بعد از آن و) و همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگر در مرحله اول و زمان تعیین شده(مطابق جدول شماره ۱) مجاز به ورود به سامانه و انتخاب خوابگاه می باشند.

جدول ۱ – زمان بندی پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی در سامانه خوابگاهی دانشجویان مشمول

ردیف ایام هفته تاریخ ورودی دانشجویی ساعت پیش ثبت نام ساعت ثبت نام نهایی
۱ شنبه ۱۷/۶/۹۷ ورودی ۹۳ ۸ صبح لغایت ۱۴ ۱۶ لغایت ۲۳
۲ یک شنبه ۱۸/۶/۹۷ ورودی ۹۴ ۸ صبح لغایت ۱۴ ۱۶ لغایت ۲۳
۳ دوشنبه ۱۹/۶/۹۷ ورودی ۹۵ ۸ صبح لغایت ۱۴ ۱۶ لغایت ۲۳
۴ سه شنبه ۲۰/۶/۹۷ ورودی ۹۶ ۸ صبح لغایت ۱۴ ۱۶ لغایت ۲۳
۵ چهارشنبه ۲۱/۶/۹۷ جا مانده ها ۸ صبح لغایت ۱۴ ۱۶ لغایت ۲۳

تبصره: دانشجویان مشمول خوابگاهی که به هر دلیلی نتوانند در سامانه خوابگاهی اتاق خود را ثبت نمایند، از روز شنبه ۲۴/۶/۹۷ لغایت ۲۸/۶/۹۷ می توانند با مراجعه حضوری به اداره خوابگاه ها نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به درخواست های مکرر دانشجویان غیر مشمول، بعد از تاریخ ذکر شده، اداره خوابگاه ها تعهدی نسبت به تامین خوابگاه این دانشجویان نخواهد داشت.

۲) دانشجویان غیر مشمول( کارشناسی غیر تعهد دبیری، کارشناسی ارشد و دکتری شبانه) در صورت وجود ظرفیت خالی در خوابگاه ها می توانند در مرحله دوم و زمان تعیین شده( مطابق جدول شماره ۲) با مراجعه به اداره خوابگاه های دانشجویی و بر اساس مصوبه کمیته اسکان در موعد مقرر نسبت به انتخاب خوابگاه و اتاق خود اقدام نمایند.

جدول۲ – زمان بندی ثبت نام حضوری دانشجویان غیر مشمول

ردیف ایام هفته تاریخ مقطع تحصیلی ساعت مراجعه به اداره خوابگاه ها
۱ یک شنبه ۱/۷/۹۷ دکتری ۱۰ صبح لغایت ۱۶
۲ دو شنبه ۲/۷/۹۷ ارشد ۱۰ صبح لغایت ۱۶
۳ سه شنبه ۳/۷/۹۷ کارشناسی ۱۰ صبح لغایت ۱۶
۴ چهار شنبه ۴/۷/۹۷ جا مانده ها ۱۰ صبح لغایت ۱۶

 

 

 

۳)خوابگاه براي یک نیمسال تحصیلی  به دانشجو تحویل می گردد، لذا دانشجو موظف  است بلافاصله پس از اتمام نیمسال آموزشی  نسبت به تخلیه ي اتاق اقدام نماید در غیر این صورت ضمن جريمه ۱۰ برابري، برابر مقررات انظباطی مندرج در آیین نامه خوابگاه ها با ایشان رفتار خواهد شد.

۴)کلیه ي دانشجویانی که در خوابگاه اسکان می یابند متعهد می شوند نسبت به حفظ و نگهداري وسایل و امکانات خوابگاه کوشا بوده و پس از اتمام نیمسال تحصیلی، اتاق و وسایل تحویلی را سالم به مسئولین خوابگاه عودت نمایند بدیهی است درصورت ایجاد خسارت و يا عدم نظافت مناسب، برای کلیه ي اعضاي آن اتاق، با نظر سرپرست و  برابر ضوابط و مقررات جریمه اعمال خواهد شد.

۵)فقط دانشجویان پسر در مقطع کارشناسی ورودی بهمن  ۹۳ و ۹۴،  مجاز به  انتخاب خوابگاه ازگل می باشند.

۶)به استناد مصوبه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ،تحقیقات وفناوري در سال ۱۳۹۶  هزینه ي اجاره بهاي خوابگاهي دانشجویان مشمول کارشناسی تعهد دبیری و دکتری روزانه به شرح جدول ذیل تعیین و اعلام می گردد:

جدول ۳- اجاره بهای یک نیمسال خوابگاه برای دانشجویان مشمول(كارشناسي متعهد خدمت دبیری و دکتری روزانه)

        ظرفیت اتاق

نام خوابگاه

سطح ۱ و ۲ نفره ۳ و ۴ نفره ۵ و ۶  نفره ۷ و ۸ نفره ۹ و ۱۰ نفره
ازگل، هروی، مبارک آباد و اقدسیه یک ۰۰۰/۸۳۰/۳ ۰۰۰/۰۶۰/۳ ۰۰۰/۷۰۰/۲  ۰۰۰/۵۰۰/۲ ۰۰۰/۳۰۰/۲
حافظ و طرشت

(۲۰ درصد تخفیف بابت ایاب و ذهاب)

دو ۰۰۰/۰۶۰/۳ ۰۰۰/۴۵۰/۲ ۰۰۰/۱۵۰/۲ ۰۰۰/۰۰۰/۲ ۰۰۰/۸۵۰/۱
شهید مدنی

(فاقد اینترنت و امکانات ورزشی)

سه ۰۰۰/۷۰۰/۱ ۰۰۰/۶۰۰/۱

تبصره: با توجه به اینکه در سال جاری خوابگاه اختیاریه به دانشجویان غیر مشمول پسر اختصاص دارد، اجاره بهای آن زمان مراجعه به اداره خوابگاه ها و به صورت حضوری اعلام می گردد.

۷)دانشجویان مشمول واجد شرایط برای  پیش ثبت نام  و همچنین ثبت نام قطعی اسکان می توانند مطابق جدول شماره یک این اطلاعیه به سامانه امور خوابگاه ها به آدرس : www.dorm.sru.ac.ir  مراجعه نمایند.

۸)دانشجویان مشمول که ثبت نام نهایی خود را در سامانه خوابگاهی انجام داده اند، می توانند از ساعت۱۸  روز جمعه مورخ ۲۳/۶/۹۷ نسبت به تحویل اتاق خود در خوابگاه تعیین شده اقدام کنند. بدیهی است تحویل اتاق قبل از موعد مذکور امکان پذیر نخواهد بود،  لذا تاکید می گردد دانشجویان محترم از مراجعه پیش از موعد مذکور به خوابگاه ها خودداری نمایند.

۹)پس از انتخاب اتاق، انتقال  از یک خوابگاه به خوابگاه دیگر به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد. ضمناً جا به جایی اتاق در يك خوابگاه دوهفته پس از شروع ترم و با نظر موافق سرپرست خوابگاه مربوطه امكان پذير مي باشد.

۱۰)با توجه به ویژگی سامانه خوابگاهی سماد، امكان انتخاب خوابگاه براي دانشجويان بدهكار، وجود ندارد. با اين حال پيرو تقاضاهاي مکرر دانشجويان، مساعدت شده است تا دانشجويان با بدهكاري كمتر از ۰۰۰/۰۰۰/۱ ريال بتوانند نسبت به انتخاب خوابگاه و اتاق خود اقدام نمايند.

۱۱)به استناد مصوبه صندوق رفاه دانشجويان، سكونت غير مجاز و عدم تخليه بموقع خوابگاه توسط دانشجو، علاوه بر تنبيهات انضباطي، جریمه پرداخت ده برابر اجاره بهاي خوابگاه را نیز در پی خواهد داشت.

۱۲) ورود به سامانه خوابگاهی از دو راه امکان پذیر است:

 الف) ابتدا وارد سايت اصلي دانشگاه شده، لينك اتوماسيون خوابگاهی را انتخاب نمايید.

ب) مراجعه به آدرس : www.dorm.sru.ac.ir   و با واردكردن نام كاربري (شماره دانشجويي) و كلمه عبور (كد ملي) وارد بخش اتوماسيون خوابگاهي شوید. در صورت نداشتن بدهی خوابگاهی، مجاز به انتخاب خوابگاه و اتاق به صورت انفرادی یا گروهی خواهید بود. در نهایت پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده به صفحه پرداخت الکترونیکی جهت پرداخت شهریه ترم جاری هدایت می شوید. پس از پرداخت و تایید نهایی، خوابگاه و اتاق مورد نظر برای شما رزرو و ثبت خواهد گردید.

تبصره۱: دانشجویانی که بدهی بالای ۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال دارند، پس از ورود به سامانه، جهت پرداخت بدهی قبلی خود به درگاه پرداخت ارجاع داده می شوند. بدیهی است پس از پرداخت بدهی خود می توانند نسبت به پیش ثبت نام خوابگاه و اتاق خود اقدام نمایند.

تبصره ۲: خوابگاه ازگل مختص دانشجویان ورودی ۹۳ و ۹۴ می باشد. بدیهی است جهت استفاده مناسب و بهینه از فضای این خوابگاه، انتخاب اتاق به صورت انفرادی امکان پذیر می باشد.

۱۳)ازتماس غیر ضروری و حضور در اداره خوابگاه ها خودداری نمایید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاعیه های بعدی به پورتال آموزشی دانشگاه و در فضای مجازی به آدرس dormsrttu  مراجعه نمایید.