معاونت فرهنگی و اجتماعی خبر داد

تشکیل کارگروه برگزاری با شکوه برنامه های عزاداری حضرت سید الشهدا (ع)

.

.

این جلسه که در تاریخ ۱۰ شهریور ماه در دفتر نماینده‌ی مقام معظم رهبری برگزار گردید با حضور آقایان حاج آقا فضل علی،دکتر صلواتی حاج آقا فتحی،دکتر علیایی،دکتر مالیان،آقای کارگریان،خانم اکبربان و خانم سید جوادی همراه بود و برنامه های ذیل مصوب گردید:

۱٫سیاهپوش کردن دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی و نیروهای خدمات و همچنین سیاهپوش کردن نماز خانه توسط دانشجویان هیات مذهبی بعمل آید.
۲٫برگزاری مراسم زیارت عاشورا در دهه اول محرم بصورت همه روزه بر مزار شهدا و پذیرایی به صرف صبجانه .با مدیریت معاونت فرهنگی و با مشارکت دفتر نهاد مقام معظم رهبری،معاونت دانشجویی و گروه شاهد و ایثارگر انجام شود.
۳-.برگزاری مراسم عزاداری در ۲ تاریخ در سطح دانشگاه همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس که بصورت عزاداری و سوگواری در محوطه دانشگاه،استقرار بر مزار شهدای گمنام،سخنرانی و تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس پذیرایی و به صرف ناهار توسط دفتر شاهد و ایثار گر انجام گیرد.
۴-هیات عزاداری با حضور حداکثری روز ۸ مهر از دانشگاه به سمت امامزاده ۵ تن حرکت کند و در آستانه مقدس امامزاده پنج تن (ع)پس از عزاداری،اقامه نماز جماعت و سخنرانی از عزاداران به تعداد ۱۰۰۰ نفر پذیرایی توسط اوقاف به صرف ناهار بعمل آید.
۵٫هیات دانشجویی باحمایت معاونت فرهنگی در هفته اول مهر ماه همزمان با حضور دانشجویان ایستگاه صلواتی دایر نماید .
۶٫اطلاع رسانی ها توسط روابط عمومی انجام گیرد .
۷٫هماهنگی های محیطی برای نظم و آرامش توسط حراست بعمل آید .
۸٫بنر ها و پرچم ها و کتیبه ها توسط معاونت فرهنگی تهیه شود .

.

.

screenshot-12

.

screenshot-8