معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی خبر داد

  • به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دوره‌های دکتری نيمه متمركز سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ می رساند که دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي بر اساس شيوه نامه اجرائي آزمون ورودي دوره دكتري ۱۳۹۶ و نامه شماره ۱۹/۰۲/۱۳۹۶ سازمان سنجش آموزش كشور، از میان معرفي شدگان (مرحله اول آزمون عمومي دکتری اسفند سال ۹۵) سازمان سنجش آموزش کشور براي مهر ۹۶ در رشته و گرايش هاي ذيل (مطابق جدول ۱) بر اساس مصاحبه و امتیازات آموزشی- پژوهشی اقدام به پذیرش دانشجو خواهد نمود.

اطلاعات تکمیلی را اینجا مشاهده نمایید


بدینوسیله به اطلاع کلیه معرفی شدگان مرحله اول آزمون دکتری ۹۶ می رساند اطلاعیه دانشکده های علوم انسانی و علوم پایه جهت شرکت در مصاحبه به شرح زیر اعلام می گردد:

اطلاعیه شماره( ۱) مصاحبه دانشجویان دکتری  دانشکده علوم پایه

اطلاعیه شماره( ۱) مصاحبه دانشجویان دکتری  دانشکده علوم انسانی


به اطلاع متقاضیان پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری سال ۹۶ می رساند زمان و مکان شرکت در مصاحبه مطابق با برنامه و اطلاعیه ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۶ می باشد.


اطلاعيه تغيير زمان مصاحبه دانشجويان متقاضي تحصيل دوره دكتري رشته فيزيولوژي ورزشي سال تحصيلي ۹۷-۹۶


طبق برنامه زمانبندی اعلام شده از طریق سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، زمان مصاحبه دکتری دانشکده مهندسی برق ۲۴ خرداد میباشد. لذا کلیه داوطلبان می بایست تا پایان ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۱ خرداد مدارک خود را ارسال نمایند. بدیهی است پس از این مدت  مدرکی پذیرفته نمی شود.


“قابل توجه داوطلبان دوره دكتري مهندسي سازه”


قابل توجه داوطلبان شركت در ارزيابي تخصصي و مصاحبه جهت ادامه تحصيل

در مقطع دكتري رشته مهندسي عمران- سازه در سال تحصيلي ۹۷-۱۳۹۶

پيرو اطلاعيه صادر شده توسط مديريت تحصيلات تكميلي دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي، به اطلاع كليه متقاضيان محترم تحصيل در مقطع دكتري مهندسي عمران-سازه مي‌رساند، جهت برنامه‌ريزي و اعلام جدول زماني ارزيابي تخصصي و جلسه مصاحبه، لازم است داوطلبان محترم حداكثر تا تاريخ پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ نسبت به ارسال تصوير مدارك اوليه مورد نياز دانشگاه شامل فرم شماره يك (مشخصات فردي، آموزشي و پژوهشي) و فيش هزينه ثبت‌نام از طريق پست الكترونيك دانشكده مهندسي عمران به آدرس  ( F.Civil @ srttu.edu ) اقدام نمايند.

بديهي است پس از ارسال مدارك و بررسي آن توسط دانشكده، جدول زمانبندي جلسه ارزيابي تخصصي و مصاحبه تا پايان وقت اداري شنبه مورخ ۲۷ خرداد ماه ۹۶ از طريق پايگاه اينترنتي دانشگاه اعلام و به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسيد. زمان مصاحبه روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ خردادماه ۱۳۹۶ خواهد بود.

شايان ذكر است ارسال الكترونيكي اين مدارك به منزله پيش ثبت نام شركت در مصاحبه خواهد بود و عدم ارسال آن در تاريخ مقرر به منزله انصراف داوطلب از شركت در جلسه مصاحبه و تحصيل در مقطع دكتراي اين دانشگاه تلقي خواهد شد.

تحصيلات تكميلي   دانشكده مهندسي عمران


به اطلاع داوطلبان محترم متقاضی شرکت در مصاحبه پذیرش دوره دکتری ۱۳۹۶ رشته فیزیولوژی ورزشی می رساند زمان برگزاری مصاحبه از تاریخ۱۳۹۶/۳/۲۲ به تاریخ ۱۳۹۶/۴/۱۱ جابجا شده است. لازم است داوطلبان محترم تا تاریخ ۱۳۹۶/۳/۲۲ فرم شماره ۱ (سوابق آموزشی و پژوهشی) خود را به ایمیل دانشکده مندرج در اطلاعیه اصلی درج شده در سایت دانشگاه بارگزاری کنند در غیر این صورت امکان دعوت به مصاحبه وجود ندارد.

تلفن کارشناس مربوطه :      سرکار خانم مقدسی (۰۲۱۲۲۹۷۰۰۶۰   داخلی ۲۳۱۴  )

   f.physical.s@srttu.edu                                 ایمیل دانشکده :


اطلاعیه برنامه زمانبندی آزمون مصاحبه دکتری ۹۶ گروه ریاضی(گرایش محض و کاربردی) دانشکده علوم پایه

به اطلاع می رساند آزمون مصاحبه دکتری کلیه دانشجویانی که تا تاریخ ۲۲ خرداد ماه  مدارک مورد نیاز را ایمیل نموده اند مطابق برنامه زمان بندی در فایل پیوست در روزهای ۲۸ و ۲۹ خرداد ماه برگزار خواهد گردید. خواهشمند است با توجه به زمان بندی اعلام شده به دانشکده علوم پایه، طبقه همکف، گروه ریاضی مراجعه فرمایید و به نکاتی که در فایل پیوست ذکر گردیده توجه نمایید[download id=”30326″]

[download id=”30324″]


  اطلاعيه زمانبندي جلسه ارزيابي تخصصي و مصاحبه داوطلبان تحصيل در مقطع دكتراي مهندسي سازه

موارد و مدارك زير قبل از انجام مصاحبه از داوطلب توسط كارشناس تحصيلات تكميلي در دانشكده دريافت خواهد شد:   ۱-اصل فيش پرداختي ۲- فرم شماره يك تكميل شده ۳- اصل و كپي تمامي مدارك مطابق با اطلاعيه تحصيلات تكميلي دانشگاه (در ۲ پوشه جداگانه) ۴- دو نسخه لوح فشره حاوي اسكن تمامي مدارك و فرم‌ها (روي لوح فشرده نام و شماره داوطلبي درج شود)     لازم به ذكر است عدم حضور در تاريخ و ساعت مقرر به منزله انصراف تلقي خواهد شد جدول زمانبندي پيوست مي باشد [download id=”30339″]


اطلاعيه جدید در ارتباط با مصاحبه دكتراي مهندسي سازه