مشاور رئیس دانشگاه خبر داد

دیدار صمیمانه دانشجویان شاهد و ایثارگر با رئیس دانشگاه و ستاد شاهد به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت «هفته بزرگداشت دفاع  مقدس» دیدار صمیمانه دانشجویان شاهد و ایثارگر با آقای دکتر عظمتی رئیس محترم دانشگاه و رئیس ستاد شاهد  در روز دوشنبه مورخ ۹۷/۷/۹ از ساعت ۱۳ الی ۱۴ در دفتر ریاست انجام پذیرفت.

مشاور رئیس دانشگاه سرکار خانم سید جوادی در ابتدا به نمایندگی از دانشجویان شاهد و ایثارگر اعلام کردند که هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم جهت تقدیر از حمایت‌های همه جانبه ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر عظمتی  می‌باشد.

سید جوادی افزود با تلاش‌ها شبانه روزی ایشان در خصوص مسائل آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از قبیل شهریه ، خوابگاه، اردوهای درون استانی و برون استانی، همایش‌ها و گردهمایی های دانشجویان شاهد و ایثارگر به بهترین شیوه ممکن طراحی، پشتیبانی و اجرا می‌شود.

سپس جناب آقای دکتر عظمتی ضمن خیر مقدم از حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر از سرکار خانم سید جوادی به عنوان عضو، همجنس و همیار در امور شاهد دانشگاه قدردانی و افزودند  شاهد نیاز به افراد متخصص و مدبر مانند سرکار خانم سید جوادی دارد که بنده و دانشجویان قدرشناس زحمات ایشان هستیم.

ایشان خاطر نشان کردند هشت سال دفاع مقدس زمانی برای خودشناسی، تفکر و ساخت دوباره تمامیت انسان بود زمانی که مرد از نامرد، حق از باطل و تاریکی در برابر روشنایی قرار گرفت و انسان تنها با یک انتخاب میتوانست آینده روبروی خود را با دستان خویش رقم بزند.آنچه در جنگ اتفاق افتاد در کلمه، جمله و کتاب نمیگنجد و ما و شما عزیزان تنها شاهدان حقیقی از رنج و مشقتهای آن روزها هستیم.انقلاب اسلامی به پاس مجاهدتهای شهدا، جانبازان و رزمندگان پا گرفت و به حول قوه الهی با وجود شما یادگاران به راه خود ادامه خواهد داد و خدمت رسانی به جامعه شهدا و ایثارگران را وظیفه خود میدانم.

whatsapp-image-2018-10-01-at-2-09-25-pm2 whatsapp-image-2018-10-01-at-2-09-26-pmwhatsapp-image-2018-10-01-at-2-09-27-pmwhatsapp-image-2018-10-01-at-2-09-31-pm