مشاور رئیس دانشگاه خبر داد:

دیدار صمیمانه دانشجویان شاهد و ایثارگر با مسئولین بنیاد شهید منطقه هشت

مشاور رئیس دانشگاه سرکار خانم سید جوادی خبر داد: دیدار صمیمانه دانشجویان شاهد و ایثارگر با مسئولین بنیاد شهید منطقه ۸ به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در روز دوشنبه مورخ ۹۷/۷/۱۶ از ساعت ۱۳٫۳۰ تا ۱۵ در سالن جلسات بنیاد شهید برگزار شد.

ابتدا سرکار خانم سید جوادی مسئول دانشجویان شاهد و ایثارگر ضمن تبریک به مناسبت این هفته الهی و مقدس از زحمات و همکاری های بنیاد شهید در روند بهبود اموزشی، فرهنگی و پژوهشی تقدیر و تشکر کردند.

سپس جناب آقای داوری‌پور ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه هشت ضمن خیر مقدم به سرکار خانم سید جوادی و دانشجویان شاهد و ایثارگر این حضور را اولین و مهمترین دیدار دانستند که منجر به دستاورد همفکری، هماهنگی و عملکردی در ساختار تصمیمات کلان بنیاد شهید می‌شود. در ادامه ایشان از شهید گرانقدر ابراهیم هادی و خاطرات دلنوشته های ایشان را بازگو و کتاب سلام بر ابراهیم را به دانشجویان هدید کردند. ایشان در انتهای صحبتهای خود به پاس همکاری و پیگیری و تسریع در امور دانشجویان شاهد و ایثارگر از سرکار خانم سید جوادی تقدیر و تشکر کردند.

بعد از ایشان جناب آقای محمدی معاون محترم فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید منطقه هشت شهادت را یکی از بزرگترین فضیلت های انسانی دانسته و جمع انبوه را تاییدی بر قدرشانسی از مسئول محترم شاهد و ایثارگر و تصمیات راهبردی و ساختارمند و محکم را حاصل تفکر عمیق این جمع دانستند.

img_2218 img_2219 img_2221 img_2222 img_2223 img_2224 img_2226 img_2228 img_2229 img_2230 img_2231 img_2232 img_2233