مراسم تقدیر از دکتر سید زین العابدین موسوی

امروز پنج شنبه، مورخ ۶ آبان ماه ۱۴۰۰، به همت دانشکده مهندسی برق، و با حضور دکتر حمیدرضا عظمتی، رییس دانشگاه، و اساتید این دانشکده مراسم تقدیر از دکتر سید زین العابدین موسوی عضو هیات علمی گروه کنترل این دانشکده  و رییس اسبق دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم از تلاش های صادقانه و موثر دکتر موسوی در حدود ۵ دهه فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی گردید. دکتر موسوی متولد ۱۳۳۳ شیراز بوده و تحصیلات دوره کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه فنی و مهندسی پراگ (University of Technology)، در کشور چک گدرانده اند، ایشان صاحب تالیفات و تولیدات متعدد علمی می باشند که در سطح ملی و بین المللی منتشر گردیده است، همچنین دکتر موسوی در سال های ۱۳۷۳ الی ۱۳۷۷ ریاست دانشگاه را بر عهده داشتند که منشأ خدمات فراوانی در این مجموعه در جهت توسعه های کمی و کیفی بوده اند، از جمله آن می توان به  ارتقأ این مجموعه از مرتبه دانشکده به دانشگاه  اشاره کرد که در زمان تصدی ایشان صورت گرفت، وی علاوه بر این مسئولیت گروه آموزشی و دانشکده مهندسی برق را نیز در سوابق اجرایی خود دارا می باشند.

دکتر سید زین العابدین موسوی، از جمله مسئولین و اساتید محبوب و خوش نام این دانشگاه می باشند که خدمات شان هیچ گاه از ادهان همکاران و تاریخ دانشگاه فرآموش نخواهد شد.

خاطر نشان می گردد وی در سال جاری به استناد آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی، در سن ۶۷ سالگی با مرتبه علمی دانشیاری رشته برق، به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

همچنین در این جلسه از زحمات دکتر رضا قندهاری نیز در طی مدت مسئولیت ایشان به عنوان رییس دانشکده مهندسی برق تقدیر به عمل آمد. و در ادامه نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی از حضار در این جلسه پذیرایی به عمل آمد.

برای این عزیزان از خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون خواستاریم.

 

کد خبر: ۱۴۰۰۸۶/۱