مدیر حوزه ریاست خبر داد

برگزاری کارگاه هسته های مردمی سازی سلامت روان با حضور مشاور وزیر بهداشت 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از مدیر حوزه ریاست، هشتمین نشست شورای دانشگاه در سال ۱۳۹۷ در روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه در سالن شهید باهنر برگزار گردید.

مدیر حوزه ریاست، دکتر سعید علیائی، با ذکر این نکته که بر اساس برنامه ریزی قبلی، این نشست با بررسی دستورات جلسه و انجام مصوبات مربوطه همراه بود، در انتهای جلسه کارگاه تخصصی خاص اعضای شورای دانشگاه با عنوان هسته های مردمی سازی سلامت روان توسط اقای دکتر نوربالا ارائه گردید. دکتر علیائی خاطر نشان کرد که ضرورت آموزش و تعمیم مدیریت استرس و خشم از مباحث اصلی این کارگاه بود که با همت معاونت دانشجویی و توسط آقای دکتر نوربالا استاد تمام دانشگاه تهران  برگزار شد.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه شهید رجائی از فعالیت های آقای دکتر نوربالا، به مشاور وزیر بهداشت در حوزه سلامت روان و رئیس مرکز تحقیقات پزشکی روان تنی اشاره کرد و از سوابق ایشان نیز مواردی مانند رئیس سازمان هلال احمر به مدت چهار سال و ریاست دانشگاه شاهد به مدت شش سال را عنوان نمود. در انتهای این نشست، ریاست دانشگاه شهید رجائی با اهدای لوح و یادبود دانشگاه شهید رجائی از استاد نوربالا تقدیر نمودند.

photo_2018-11-05_04-15-29 photo_2018-11-05_04-15-35dsc01684