قابل توجه کلیه دانشجویان روزانه (غیرشاغل ، غیربورسیه) و شبانه

به منظور جمع آوری اطلاعات متقاضیان وام و تسهیل در ارائه خدمات دانشجویی در سامانه صندوق رفاه دانشجویان، امکان ثبت تقاضای وام های دانشجویی (شهریه، تحصیلی، ودیعه مسکن متاهلی، ضروری ) فراهم گردیده است:

 ۱)کلیه دانشجویانی که در ترم های پیش وام گرفته و در سیستم صندوق رفاه پرونده دارند می­توانند نسبت به ثبت درخواست وام در پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس https://bp.swf.ir از تاریخ ۲۴/۰۷/۱۴۰۱لغایت ۰۲/۰۹/۱۴۰۱ برای نیمسال اول سال تحصیلی ۰۲-۱۴۰۱ اقدام کنند.

۲)دانشجویانی که برای بار اول متقاضی دریافت وام هستند، جهت ارائه مدارک به اداره رفاه دانشجویان مراجعه نمایند. برای اطلاع از نحوه ثبت نام و دریافت های فرم های مربوطه به سایت دانشگاه به آدرس sru.ac.ir قسمت حوزه های ستادی، معاونت دانشجویی مراجعه کنید.      

راه های ارتباطی: داخلی ۲۳۶۸ – ایمیل: s.zakeri@sru.ac.ir 

**لازم به ذکر است با توجه به فعال شدن سامانه استعلام شاغلین از سازمان های ذیربط و ماده ۵ فصل اول آیین نامه استفاده از وام های صندوق رفاه دانشجویان مصوب ۰۶/۰۳/۱۳۷۴ مبنی بر اینکه ” در زمان دریافت وام دانشجویی، عدم اشتغال به کاری که مستلزم دریافت اجرت باشد” یکی از شروط اصلی برای اعطای تسهیلات است. چنانچه این سامانه، دانشجویی را شاغل تشخیص داد، ولی دانشجو در زمان تحصیل شاغل نبود می بایست از محلی که سابقه بیمه گزارش شده است، استعلام بیمه ای تایید شده مبنی بر عدم اشتغال به دانشگاه ارائه دهند.

   فرم سندتعهدنامه دانشجويي جديد   

   فرم درخواست وام ضروري _ روزانه

   فرم درخواست وام شهريه _ شبانه       

   فرم درخواست وام وديعه مسكن متاهلي _ روزانه   

فرم درخواست وام ازدواج _ روزانه