قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۸

اطلاعیه شماره ۹
برنامه دروس پودمان سوم
پذیرفته شده درآزمون استخدامی سال ۱۳۹۸
************************************************************************

اطلاعیه شماره ۸

به استحضار می رساند اطلاعات ۲۳ نفر از دانش پذیران محترم تاخیر گزینش آزمون سال ۱۳۹۸ در سیستم بارگذاری گردیده است ، خواهشمند است فقط عزیزانی که برای آنها پیامک پذیرش ارسال شده و اسامی آنها در ادامه آمده است  ، بر اساس اطلاعیه شماره ۲ همین صفحه از روز شنبه ۷ تیر ۹۹ به مدت ۵ روز اقدام به انجام فرآیند پذیرش غیر حضوری در سیستم گلستان نمایند.

خاطر نشان می گردد این دانش پذیران می توانند از روز یکشنبه ۸ تیر ۹۹ مطابق با اطلاعیه شماره ۱ آموزش مجازی که در پایین آمده است ، اقدام به دریافت دروس خود از سامانه آموزش های الکتروینکی دانشگاه نمایند . جهت ورود به سامانه مجازی می بایست از شماره دانشجویی به عنوان شناسه کاربری و  رمز عبور (هردو) استفاده نمایید.

 

برای مشاهده اطلاعیه شماره ۲ پذيرفته شدگان نهائي آزمون استخدام پيماني سال۱۳۹۸ اینجا کلیک کیند

برای مشاهده مشخصات دانش پذیران با شماره داوطلبی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده برنامه دروس ارايه شده در پودمانهاي مختلف اینجا کلیک کنید

برای مشاهده برنامه امتحاني پايان پودمان اول اینجا کلیک کنید

 

*************************************************

اطلاعیه شماره ۲ آموزش الکترونیکی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۸

جدول زمانبندی جلسات پرسش و پاسخ و آزمون های آنلاین پودمان اول دانش پذیران

 

*************************************************

 

 

اطلاعیه شماره ۷

به استحضار می رساند اطلاعات ۲۴ نفر از دانش پذیران محترم تکمیل ظرفیت آزمون سال ۱۳۹۸ در سیستم بارگذاری گردیده است ، خواهشمند است فقط عزیزانی که برای آنها پیامک پذیرش ارسال شده و اسامی آنها در ادامه آمده است  ، بر اساس اطلاعیه شماره ۲ همین صفحه از روز شنبه ۱۷ خرداد ۹۸ به مدت ۵ روز اقدام به انجام فرآیند پذیرش غیر حضوری در سیستم گلستان نمایند.

خاطر نشان می گردد این دانش پذیران می توانند از روز چهارشنبه ۷ خرداد ۹۸ مطابق با اطلاعیه شماره ۱ آموزش مجازی که در پایین آمده است ، اقدام به دریافت دروس خود از سامانه آموزش های الکتروینکی دانشگاه نمایند . جهت ورود به سامانه مجازی می بایست از شماره دانشجویی به عنوان شناسه کاربری و  رمز عبور (هردو) استفاده نمایید.

برای مشاهده مشخصات دانش پذیران با شماره دانشجویی

 

 

*************************************************

 

اطلاعيه شماره (۱) آموزش مجازي پذيرفته شدگان نهايي آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۸

 

مهارت آموز موظف است کلیه اخبار و اطلاعیه هاي مربوط به
کلاسها و فعالیتها را از طريق سامانه http://Lmsmaharat.sru.ac.ir دنبال نموده و هرگونه سوال و مشكلي را از طريق ايمیل Maharat@sru.ac.ir پیگیري نمايد.

 

*************************************************

اطلاعیه شماره ۶

به اطلاع دانش پذیران محترم می رساند مهلت پذیرش غیر حضوری تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شد.

 

*************************************************

اطلاعیه شماره ۵

به استحضار می رساند اطلاعات ۹۴ نفر از دانش پذیران محترم رشته تربیت بدنی در سیستم بارگذاری گردیده است ، خواهشمند است فقط عزیزانی که برای آنها پیامک پذیرش ارسال شده  ، بر اساس اطلاعیه شماره ۲ همین صفحه اقدام به انجام فرآیند پذیرش غیر حضوری در سیستم گلستان نمایند.

 

 

*************************************************

اطلاعیه شماره ۴ پذيرفته شدگان نهائي آزمون استخدام پيماني سال ۱۳۹۸

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان به اطلاع می رساند به جهت تسریع در فرآیند آموزش ، برای کلیه دانشپذیران محترمی که مراحل پذیرش غیر حضوری خود را تکمیل نموده و گواهي پذيرش غير حضوري دانشجو  را پرینت نموده اند پذیرش نهایی ثبت شده است .

 

 

*************************************************

اطلاعیه شماره ۳

به اطلاع دانش پذیران محترم می رساند ، لطفا در تکمیل اطلاعات خود دقت لازم را مبذول فرمایند  در صورتی که در جریان تکمیل فرآیند پذیرش غیر حضوری ، مواردی به اشتباه ثبت شود در حال حاضر امکان ویرایش اطلاعات موجود نمی باشد تا پذیرش نهایی شما در سیستم ثبت گردد. با توجه به اینکه در حال حاضر برای ویرایش اطلاعات ضرورتی وجود ندارد ، لطفا تلفن های دانشگاه را اشغال نفرمایید.

 

*************************************************

اطلاعیه شماره ۲ پذيرفته شدگان نهائي آزمون استخدام پيماني سال ۱۳۹۸

ضمن عرض تبريك به مناسبت ورود شما عزيزان به دانشگاه تربيت­ دبيرشهيد رجائي، زمان­بندي و نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای پذیرش غیر حضوری به شرح فایل پیوست اعلام مي­گردد، خواهشمند است با دقت كامل و رعايت زمان­بندي ذكر شده نسبت به انجام فرآیند تا آخرين مرحله اقدام نماييد.

 

*************************************************

به اطلاع پذيرفته شدگان آزمون استخدام پيماني سال ۱۳۹۸ آموزش و پرورش مي رساند ، با توجه به عدم وصول اسامي نهايي پذيرفته شدگان از مراجع ذيصلاح و مبادي رسمي  ، هم اكنون هيچ اقدامي در خصوص پذيرش و يا برگزاري دوره اين عزيزان قابل انجام نمي باشد .

بديهي است به محض وصول اطلاعات و فراهم شدن شرايط مورد نياز ، نحوه پذيرش غير حضوري و نحوه برگزاري دوره از طريق همين سايت به اطلاع خواهد رسيد.

خاطر نشان مي گردد با توجه به اينكه كليه امور مربوط به پذيرش و ثبت نام و شركت در كلاسهاي پودمان اول به صورت الكترونيكي و غير حضوري انجام مي پذيرد و با عنايت به شرايط خاص كشور در مواجهه با ويروس كرونا ، خواهشمند است از مراجعه حضوري به دانشگاه جدا خودداري نموده و تلفن هاي دانشگاه را نيز اشغال نفرماييد .

مجددا يادآور مي گردد ، به محض دريافت اطلاعات جديد، از طريق سايت رسمي دانشگاه، مراتب به اطلاع ذينفعان خواهد رسد.