سی و هفتمین نشست هیات امنای دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سی و هفتمین نشست هیات امنای دانشگاه شهید رجائی در روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱ در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش با حضور مقام عالی وزارت و اعضای هیات امنا تشکیل شد.

در این نشست، آقای دکتر نوری مقام عالی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی مقدم، ایشان را به عنوان یک دانش آموخته برجسته دستگاه تعلیم و تربیت و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی مایه مباهات و الگوی نسل های مختلف دانستند و افزودند: از مسئولین دانشگاه شهید رجائی انتظار می رود با شناسایی سبک منحصر به فرد رهبری و مدیریت شهید طهرانی مقدم، این سبک مدیریتی را در قالب کتاب درسی تدوین نمایند تا دانشجومعلمان عزیز بیشتر با این سبک مدیرتی و راهبری آشنا شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع مرکز رشد، موزه و پارک علم و فناوری اشاره کردند و از مسئولین دانشگاه خواستند با ایجاد این مرکز با همکاری خیرین معزز، به نام شهید طهرانی مقدم، در پیشبرد امور فرهنگی، پژوهشی و آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت مشارکت بیشتری داشته باشند. برنامه محور بودن فعالیت های دانشگاه در حوزه نیروی انسانی، بودجه و سایر امور دانشگاه از دیگر محورهای سخنان وزیر محترم آموزش و پرورش در این نشست بود.

گفتنی است دستور جلسه این نشست هیات امنا شامل موارد متعددی در حوزه های برنامه و بودجه، اداری و نیروی انسانی، آموزشی و امور رفاهی بود که توسط رئیس کمیسیون دائمی و دبیر هیات امنا، آقای دکتر مهدی نژاد و دبیر کمیسیون دائمی، آقای دکتر اسماعیل پور طرح و پس از بحث و تبادل نظر، مورد تصویب قرار گرفت.