سرپرست دانشگاه: مسیر انتخاب دانشجومعلمان از بین بهترین ها باید بازنگری شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز دوشنبه در ادامه بازدیدهای سرپرست دانشگاه از دانشکده ها، نشست های صمیمی ایشان با مسئولین دانشکده ها و بررسی مشکلات موجود ادامه یافت. بر اساس این گزارش، دکتر مهدی نژاد درزی از دانشکده های مهندسی معماری و شهرسازی، مهندسی برق، علوم انسانی و مهندسی عمران بازدید به عمل آوردند.

لزوم تقویت هرم هیات علمی و جذب نخبگان به عنوان هیات علمی، تقویت دروس صلاحیت معلمی، توسعه فعالیت های فرهنگی با توجه به ماموریت دانشگاه و طیف مخاطبین برنامه های فرهنگی، به روز آوری کارگاه ها و آزمایشگاه ها (خصوصاً آنهایی که در زمینه دروس صلاحیت معلمی فعالیت می کنند) و بازنگری در مسیر پذیرش دانشجومعلم بر اساس انتخاب اصلح، از جمله مواردی بود که ایشان در این نشست ها بر آن تاکید داشتند.

سرپرست دانشگاه برنامه ریزی بر اساس ماموریت دانشگاه را مهم ترین اولویت برای ریل گذاری فعالیت های دانشگاه برشمرد و تاکید کردند که ما ابتدا باید یک دانشگاه تمام عیار و تراز اول باشیم و در همه حوزه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و … سرآمد باشیم و در عین حال به ماموریت اصلی یعنی تربیت نیروی متخصص و متعهد در حوزه فنی و حرفه ای بپردازیم. وی فعالیت دانشگاه را فراتر از یک مرکز تامین نیروی انسانی دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت های دستگاه های مختلف و به خصوص وزارت متبوع، مسیر توسعه دانشگاه در راستای ماموریت هموارتر گردد.

dav