سرپرست دانشگاه: «شایسته گزینی» و «شایسته سالاری» رمز بقا، اثربخشی و از مهم ترین عوامل رشد و توسعه سازمان هاست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، جمال الدین مهدی نژاد؛ سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی ، با تأکید بر نقش منابع انسانی در تحقق مأموریت های سازمانی هر دستگاه، گفت: «شایسته گزینی» و «شایسته سالاری» رمز بقا، اثربخشی و از مهم ترین عوامل رشد و توسعه سازمان هاست.

بر اساس این گزارش؛ آیین تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، صبح امروز سه شنبه، مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱با حضور اعضای هیأت علمی، مدیران و اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی و اجرای برنامه های متنوع و سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و سرپرست دانشگاه در سالن اجتماعات شهید طهرانی مقدم این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، در این آیین، ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اهم فعالیت های صورت گرفته در  ۷ ماه گذشته دانشگاه، بر ضرورت چرخش تحول آفرین برنامه های دانشگاه به سمت «مأموریت های اصلی» خود، تأکید کرد و افزود: تمام تلاش هیأت رییسه دانشگاه، در چند ماه گذشته، متمرکز بر ارتقای جایگاه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی بوده و در این راستا تلاش شد تا در دو بخش: « توسعه مهارت های فنی، کارگاهی و آزمایشگاهی» و »توسعه صلاحیت ها و مهارت های معلمی» اقدامات قابل توجهی صورت پذیرد.

مهدی نژاد، «حوزه فرهنگی و اجتماعی» را «شاه بیت مأموریت های دانشگاه» خواند و اذعان داشت:  طرح ها، برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی در ۷ ماه گذشته بیش از تمامی فعالیت های اجرا شده ۱۰ سال گذشته دانشگاه در این حوزه بوده است و این موفقیت مرهون تلاش های خالصانه و ارزشمندهمکاران ما در این مجموعه است.

وی «شایسته گزینی» و «شایسته سالاری» رمز بقا، اثربخشی و از مهم ترین عوامل رشد و توسعه دستگاه ها توصیف کرد و گفت: امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده، بزودی شاهد حضورنخبگان و همکاران مهارت محور در مجموعه دانشگاه باشیم تا کارگاه ها و آزمایشگاه های ما با قدرت بیشتری مأموریت های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی را بر اساس اهداف تعیین شده محقق سازند.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، در ادامه «کارآمدی، اثر بخشی و بهره وری» را «گوهر سازمانی» خواند و افزود:  از تمامی همکارانی که جهادگونه تلاش کردند تا بر اساس ماتریسswot ، اتمسفری را در فضای دانشگاه ایجاد نمایند تا ما را در شناسائی و ارزیابی نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات دانشگاه یاری رسانند، تقدیر و تشکر می نمایم.

مهدی نژاد، بخش پایانی سخنان خود را با ذکر دعای: «یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار، یا مدبّر اللّیْل و النّهار، یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال، حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال» به پایان رساند و برای تمامی همکاران و کارکنان دانشگاه، آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

شایان ذکر است در پایان این آیین، با اهدای لوح تقدیر از «کارمندان نمونه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی» تجلیل و قدردانی شد.