روابط عمومی دانشگاه خبر داد

پیام رئیس دانشگاه شهید رجائی به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت فرارسیدن روز شانزدهم آذرماه، روز دانشجو، رئیس دانشگاه شهید رجائی، دکتر حمیدرضا عظمتی در پیامی به شرح زیر این روز را به خانواده بزرگ دانشگاه شهید رجائی خصوصاً دانشجویان معزز این دانشگاه تبریک گفت:

باسمه تعالی

دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز مردم قضا می شود (شهید بهشتی)

شانزدهم آذرماه همه ساله یادآور روحیه خروشنده دانشجویی و مبارزه با استکبار جهانی است. شانزدهم آذر ۱۳۹۷ نیز فرصتی است تا بار دیگر هم صدا و هم دل با آحاد جامعه، خانواده بزرگ دانشگاه شهید رجائی اعم از اساتید، کارکنان و خصوصاً دانشجویان و دانشجومعلمان، صدای آزادی خواهی و استکبارستیزی خود را به تاسی از همه آزادگان جهان به ویژه شهدای عزیز و شهدای دانشجو فریاد زنند و با پیروی از اسلام عزیز و اطلاعت از ولایت فقیه، از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

دانشگاه شهید رجائی پس از حدود چهل سال فعالیت آموزشی و پژوهشی خود و تربیت معلمانی در تراز جمهوری اسلامی ایران همواره افتخار داشته است به عنوان تنها دانشگاه تربیت دبیر فنی و حرفه ای با ماموریتی ویژه و خطیر به تربیت نیروی انسانی مومن، متعهد، متخصص، خلاق، نوآور و کارآفرین برای نظام آموزش و پرورش کشور در حوزه آموزش فنی و حرفه ای گام بردارد. تکیه بر دانش اساتید و حضور دانشجومعلمانی با این ویژگی های منحصر به فرد، در دانشگاهی که مزین به نام شهید والامقام رجائی است، موجب گردیده مسیر رشد و تعالی این دانشگاه همواره رو به جلو بوده و با حمایت وزارت متبوع در سال های اخیر با رشدی شتابان تر و بی سابقه مرزهای علوم و فناوری را در نوردد. امروز در شانزدهم آذرماه ۱۳۹۷ افتخار داریم با وجود دانشجویان و بهره گیری از دانش اعضای هیات علمی و بسترهای خوب ایجاد شده، در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی سرآمد باشیم؛ و صد البته تراز معلمی و افتخار آن نیز چنین شرایطی را بلکه از حد موجود بیشتر طلب می کند.

کسب رتبه چهارم سرآمدان علمی کشور به استناد فدراسیون سرآمدان علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کسب افتخارات متعدد ملی و فراملی در مسابقات داخلی، آسیایی و جهانی در رشته های مختلف ورزشی، کسب جوایز از جشنواره ها و کنگره های مختلف ملی و فراملی، کسب افتخارات متعدد فرهنگی در حوزه علوم قرآنی و دینی، ثبت پتنت های بین المللی توسط دانشجویان و اساتید این دانشگاه، چاپ مقالات با کیفیت بالا در نشریات تراز یک جهانی، ایجاد نقش سازنده و راهبردی و منحصر به فرد برای دانشگاه شهید رجائی در حل مشکلات جامعه خصوصاً وزارت آموزش و پرورش، کسب مقام های مختلف در حوزه های دانشجویی و ده ها افتخار و فعالیت دیگر، جملگی تاییدی است بر بالندگی و رشد متعالی این دانشگاه که بدون شک با حمایت و همکاری بیش از پیش همه مسئولین و حضور دانشجویان معزز و بزرگوار دانشگاه شهید رجائی و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با سرعتی دوچندان ادامه خواهد یافت. بر همین اساس دانشجویان دانشگاه شهید رجائی نیز همگام با سایر دانشجویان کشور گام هایی اساسی و پاینده را در راه توسعه و پیشرفت علم و فناوری ایران اسلامی برداشته اند و همچنان در این مسیر قرار دارند.

در انتها بار دیگر این روز عزیز را به تمامی دانشجویان عزیز کشور خصوصاً دانشجویان و دانشجومعلمان دانشگاه بزرگ شهید رجائی تبریک عرض نموده و برای همگی توفیق روزافزون ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند سبحان خواهانم. باشد که دانشجویان عزیز توفیق یابند بر اساس منویات مقام معظم رهبری در تحقق اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه سند تحول بنیادین گام بردارند.

حمید رضا عظمتی

رئیس دانشگاه شهید رجائی