روابط عمومی دانشگاه خبر داد

مراسم پایان سال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه شهید رجائی در تالار شهید طهرانی مقدم دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به رسم هرسال امسال هم با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه مراسم جشن پایان سال ۱۳۹۶ در روز چهارشنبه، ۲۳ اسفند ماه در سالن همایش شهید طهرانی مقدم برگزارشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ابتدای این مراسم از نوروز به عنوان یکی از آئین های ملی ایرانیان یاد کرد و گفت: در این عید که در طبیعت طراوت و تازگی خاصی جلوه گر می شود، انسانها هم باید علاوه بر خانه تکانی ظاهر به باطن خود نیز توجه ویژه ای داشته باشند و از خانه تکانی دل غافل نشوند.
حجت الاسلام فضلعلی افزود: جا دارد در پایان سال از تلاش تمامی پرسنل اداری و آموزشی دانشگاه بالاخص اعضای هیات رئیسه برای رشد و پیشرفت مجموعه دانشگاه با وجود مشکلات و مسائل مختلف قدردانی شود.
دکتر عظمتی رئیس دانشگاه نیز ضمن آرزوی توفیقات بیشتر در سال جدید تاکید کرد یکی از مهمترین اقدامات دانشگاه در سه سال اخیر بهبود وضعیت بودجه دانشگاه و رشد بیش از پیش شاخص های پژوهشی و آموزشی و فرهنگی بوده است.

در انتهای این مراسم نیز از خانواده شهدا به مناسبت روز شهید قدردانی شد. لازم بذکر است اجرای زنده سرود، پخش کلیپ و قرعه کشی از دیگر بخش های این مراسم بود.