روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد

مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز چهارشنبه اول دی ماه ۱۳۹۵، مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه . برگزار شد. در اين مراسم ججت الاسلام و المسلمين فضلعلي به عنوان مسئول جديد نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه معرفي گرديد.

در ابتدای این مراسم جناب آقای دکتر عظمتی ریاست دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به حضار و مدعوین، از حضور و فعالیت مثمرثمر حاج آقا اکبری اقدم در طول مدت فعالیت دو سال و ۱۱ ماهه خود در این سمت تجلیل و قدردانی کرده و برای مدعوین حاضر در جلسه به معرفی دانشگاه و توانمندی های آن پرداخته و آمادگي خود را براي هرگونه تعامل با مسئول جديد نهاد ابراز داشتند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صادق اکبری اقدم ضمن تشکر از تمامی همکاران، حضور در این دانشگاه را از برترین ایام زندگی و کاری خود دانسته و در خصوص برخي از فعاليت هاي  انجام شده در نهاد گزارش مختصري ارائه نمودند.

پس از ایشان نیز حجت الاسلام و المسلمین نبی اله فضلعلی به تبیین و تشریح فعالیت های خود بعنوان مسئول جدید نهاد رهبری پرداختند و ضمن اعلام آمادگي نهاد جهت تعامل بيشتر با دانشگاه،  یاری همگان را در این راستا خواستار شدند.

این جلسه با صحبت های گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،ضمن برشمردن اين دانشگاه به عنوان يك راهبردي براي كشور به جهت تربيت افرادي كه با انسان و ساختن نسل هاي آتي سر و كار دارند،  در ارتباط با اهمیت تعليم و تربیت و مسئولیت خطیر دانشگاه در این امرپرداختند .

در خاتمه نيز ضمن تقديم ابلاغ نماينده جديد ولي فقيه در دانشگاه توسط حجت الاسلام و المسلمين محمديان در ادامه  از سوي رييس دانشگاه و معاونين هدايايي به رسم ياد بود به مسئول پيشين دفتر نمايندگي نهاد اهدأ گرديد

خاطر نشان مي گردد آقاي فضلعلي پيش از اين مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي بوده و همجنين ايشان سايقه مسئوليت در دانشگاه هاي ديگري چون دانشگاه علم و صنعت ايران را نيز در كارنامه خود دارا مي باشند

image-103