دکتر مهدی نژاد در دیدار اساتید و پرسنل دانشکده علوم پایه: پذیرش دانشجومعلم در رشته های کارشناسی آموزش علوم پایه باید احیا و تقویت شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از رئیس دانشکده علوم پایه، در تاریخ ۴ آبان ماه ۱۴۰۱، سرپرست دانشگاه آقای دکتر جمال الدین مهدی نژاد و حجت الاسلام حاج آقا فضلعلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به همراه برخی از مسئولان دانشگاه، از دانشکده علوم پایه بازدید به عمل آوردند و در نشست صمیمی با حضور پرسنل و اساتید این دانشکده شرکت نمودند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای نشست، دکتر مهدی نژاد ضمن عرض خدا قوت به اساتید و پرسنل این دانشکده به توضیح، همفکری و تبادل نظر پیرامون مسائل دانشگاه و دانشکده علوم پایه پرداختند و بر پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی در سال آینده تاکید کردند. سرپرست دانشگاه با اشاره به ماموریت خطیر و راهبردی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در تربیت نیروی متخصص و متعهد مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش، بر احیا و توسعه رشته های کارشناسی آموزش فیزیک، آموزش ریاضی و آموزش شیمی تاکید کردند.

همچنین در این نشست، اساتید و پرسنل محترم دانشکده علوم پایه دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خویش در حوزه علوم پایه و پیشنهادهایشان را برای نیل به اهداف والای آموزش و تقویت هرچه تمام‌تر کیفیت آموزشی و سطح علمی دانشجویان دانشگاه بیان نمودند.

گفتنی است در ادامه، بازدید از آزمایشگاه‌های تحقیقاتی گروه فیزیک از جمله آزمایشگاه حالت جامد و آزمایشگاه لیزر انجام گردید. همچنین در بازدید از آزمایشگاه در حال تعمیر شیمی عمومی، سرپرست محترم دانشگاه بر تکمیل هرچه سریع تر و مطلوب تر این آزمایشگاه برای بهره وری مفید دانشجومعلمان عزیر تاکید کردند.