دومین جلسه شورای تخصصی دانشجویی

دومین جلسه شورای تخصصی دانشجویی در روز شنبه تاریخ ۹۵/۱۰/۱۹ ساعت ۱۴ در دفتر معاونت دانشجویی برگزار گردید در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر طهماسبی پور معاون محترم دانشجویی ضمن تشکر از حضور مدعوین در جلسه ،در خصوص ترکیب ،شرح وظایف و نحوه اقدام شورای تخصصی دانشجویی مطابق با دستور العمل مربوطه توضیحاتی ارائه نمودند و در ادامه مقرر شد حاضرین نقطه نظرات خود را بیان داشته و پیشنهاد های مرتبط را ارائه نمایند. پس از بحث و تبادل نظر،تصمیمات ذیل اتخاذ گردید

مقرر گردید به منظور آسیب شناسی نحوه پذیرش دانشجو در نیمسال ۹۶-۹۵ امار مربوط به دانشجویان در دانشکده به تفکیک ظرفیت اولیه و تعداد انصرافی توسط معاونین محتذم فنی دانشکده ها و امار خدمات اسکان ارائه شده به دانشجوبان غیر مشمول خوابگاهی توسط اداره خوابگاه ها در جلسه بعدی ارائه شود.

سازو کار پذیرش دانشجو با توجه به امکانات دانشگاه.نحوه ارتقاءکیفیت علمی دانشگاه/تعیین حداقل استاندارد ها برای خوابگاهها/اضافه بتر موجود در پذیرش دانشجو با توجه به ظرفیت دانشگاه.مرخصی دانشجویان اضافه شده در مرحله تکمیل ظرفیت بعنوان سنوات/تجمیع خوابگاه های پراکنده.

مقرر شد در خصوص نحوه تردد دانشجویان از مترو فدک به دانشگاه توسط اداره رفاه بررسی و گزارش شود و اقدامات در راستای بهتر شدن ایاب و ذهاب انجام شود.