دوشنبه ۲۰ – آموزش علوم و فناوری – دوشنبه هجدهم اسفندماه خانم فاطمه شهبازلو

بنا به گزارش آقای سعید عقبایی دبیر انجمن علمی دانشجویی آموزش علوم و با پیشنهاد دکتر میرزایی و با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی دانشگاه و دانشکده علوم پایه، برنامه دوشنبه ۲۰ – آموزش علوم وفناوری در راستای ترویج علم هر دوشنبه ساعت ۲۰ به مدت ۲۰ دقیقه برگزار می شود. این هفته در روز دوشنبه مورخ ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۹ در ساعت ۲۰ به صورت الکترونیکی “برنامه دوشنبه ۲۰” با سخنرانی سرکارخانم فاطمه شهبازلو دبیر محترم علوم تجربی و ریاضی دوره اول متوسطه از شهرستان قرچک با عنوان تجارب یادگیری در کاوشگری با تاکید بر علوم تجربی و ریاضی در دوره اول متوسطه با فعالیت دانش آموزی برگزار می شود. در این سخنرانی استفاده از کاوشگری در دوره اول متوسطه برای نیل به اهداف درسی و همچنین تلفیق دروس علوم تجربی و ریاضی جهت ساخت دست سازه هایی در ارتباط با مفاهیم آموخته شده که منجر به بروز خلاقیت دانش آموزان و افزایش درک یادگیری مفاهیم درسی و همچنین افزایش علاقه مندی،کنجکاوی ونگرش مثبت آن ها نسبت به دروس علوم پایه می شود مورد بحث قرار می گیرد. خانم فاطمه شهبازلو دارای مدرک کارشناسی دبیری شیمی بوده و در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد اموزش شیمی در حال گذراندن پایان نامه خود در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می باشد. همچنین ایشان به عنوان معلم در شهرستان قرچک مشغول به اموزش علوم پایه در دوره اول متوسطه بوده و در زمینه پژوهش و کاربرد شیوه های نوین در آموزش علوم فعال بوده و در جشنواره های مختلف در این راستا شرکت داشته است.

لازم به ذکر است برنامه دوشنبه ۲۰- آموزش علوم و فناوری،  فضایی به منظور توجه به آموزش مفاهیم در علوم و فناوری به زبان ساده و اطلاع رسانی تجارب یادگیری و دستاوردهای نوین در زمینه آموزش علوم و فناوری بوده و مسئولیت ارائه مطالب با خود ارائه کنندگان محترم می باشد.

علاقمندان می‌توانند پس از نصب برنامه Adobe Connect، از طریق لینک زیر وارد سامانه شده و با انتخاب گزینه مهمان در این برنامه هر هفته شرکت نمایند:

https://vc.sru.ac.ir/ste-srttu-mon-20

ادرس پست الکترونیکی به نشانی  science.education.srttu@gmail.com برای هرگونه مکاتبه لازم در این راستا معرفی می شود. همچنین علاقمندان به منظور اطلاع از برنامه دوشنبه ۲۰، می توانند از کانال این برنامه به نشانی زیر استفاده نمایند.

https://chat.whatsapp.com/FtNJmnAIjsSIAWr6xrjOPv

 

برنامه ۰۳-۹۹۱۲۱۸