دوشنبه ۲۰ – آموزش علوم و فناوری – افتتاحیه

بنا به گزارش آقای سعید عقبایی دبیر انجمن علمی دانشجویی آموزش علوم در راستای ترویج علم و با پیشنهاد دکتر میرزایی و با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی دانشگاه، دانشکده علوم پایه برنامه دوشنبه ۲۰ – آموزش علوم و فناوری را هر دوشنبه به مدت ۲۰ دقیقه در ساعت ۲۰ به صورت الکترونیکی برگزار می نماید. در این برنامه مفاهیم علوم و فناوری به زبان ساده و در زندگی روزمره ارائه و همچنین یافته ها و دستاوردهای جدید در زمینه آموزش علوم و فناوری بیان می شود. در همین راستا مقارن با میلاد مسعود امام محمد تقی (ع) در رور دوشنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۹ اولین سخنرانی این برنامه ساعت ۲۰ شروع شده و به امید خدا طبق برنامه از پیش تعیین شده در هفته های آتی ادامه خواهد یافت. لازم به ذکر است که این برنامه فضایی به منظور اطلاع رسانی تجارب یادگیری و نگاه ساده به آموزش مفاهیم در علوم و فناوری بوده و مسئولیت ارائه مطالب با خود ارائه کنندگان محترم می باشد.

علاقمندان می‌توانند پس از نصب برنامه Adobe Connect، از طریق لینک زیر وارد سامانه شده و با انتخاب گزینه مهمان در این برنامه هر هفته شرکت نمایند:

https://vc.sru.ac.ir/ste-srttu-mon-20

ادرس پست الکترونیکی به نشانی  science.education.srttu@gmail.com برای هرگونه مکاتبه لازم در این راستا معرفی می شود. همچنین علاقمندان به منظور اطلاع از برنامه دوشنبه ۲۰، می توانند از کانال این برنامه به نشانی زیر استفاده نمایند.

https://chat.whatsapp.com/FtNJmnAIjsSIAWr6xrjOPv

اولین سخنران برنامه “دوشنبه ۲۰ – آموزش علوم و فناوری” دکتر رسول عبداله میرزایی عضو محترم هیات علمی گروه شیمی دانشکده علوم پایه با عنوان “شاخص های تاثیر گذار بر تدریس اثربخش علوم پایه” می باشد.